Reklama
31% taniej!
1099

Krem do twarzy AA - Oferta archiwalna

Krem-żel do mycia twarzy stworzono z myślą o skórze nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, podatnej na przesuszanie i źle tolerującej typowe kosmetyki. Jego łagodna formuła została pozbawiona wszelkich substancji drażniących, barwników i kompozycji zapachowej, aby maksymalnie ograniczyć ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Preparat dokładnie usuwa makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, a jednocześnie działa łagodząco. Baza myjąca bez dodatku mydła zawiera naturalne oleje, dzięki czemu nie narusza hydrolipidowej bariery ochronnej naskórka. Zawarte w żelu cenne związki lipidowe zapobiegają przesuszeniu skóry, intensywnie ją regenerują i chronią. Bogaty w kwas glicyryzynowy ekstrakt z lukrecji oraz alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia, przywracając skórze komfort. Produkt testowany dermatologicznie z udziałem osób z chorobami alergicznymi skóry. pH neutralne dla skóry.

Informacje o produkcie

  1. Składniki

    • Butylene Glycol
    • Polyglyceryl-3 Caprate
    • Phenoxyethanol
    • 1.2 – Hexanediol
    • Decylene Glycol
    • Allantoin
    • Dicaprylyl Carbonate
    • Ethylhexyl Stearate
    • Arginine
    • Neopentyl Glycol Diheptanoate
    • Polyester-7
    • Panthenol
    • Glycyrrhiza Glabra Root Extract
    • Borago Officinalis Seed Oil
    • Trideceth-6
    • Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil
    • Sodium Polyacrylate
    • Acrylates Copolymer
    • Glycerin
    • Ammonium Lauryl Sulfate
    • Cocamidopropyl Betaine
    • Paraffinum Liquidum
    • Aqua
  2. Przygotowanie i stosowanie

    Codziennie rano i wieczorem nałożyć równomiernie na wilgotną skórę twarzy i szyi. Rozprowadzić kolistymi ruchami, delikatnie masować, spłukać letnią wodą, a następnie zastosować tonik AA Help Cera Atopowa.

  3. O producencie

    Grupa kapitałowa OCEANIC S.A. powstała w 1982 roku i do dziś cieszy się zaufaniem milionów klientów w Polsce i na świecie. Tworzy innowacyjne i skuteczne produkty kosmetyczne, które powstają w nowoczesnej fabryce w województwie pomorskim. O najwyższej jakości i bezpieczeństwie wytwarzanych produktów świadczą liczne certyfikowane systemy zarządzania jakie posiada firma. Aktualnie w portfolio OCEANIC znajduje się ponad 500 produktów. Poza flagową marką kosmetyków hipoalergicznych AA do pielęgnacji twarzy i ciała dla kobiet, mężczyzn i dzieci, OCEANIC jest właścicielem marek: • AA Wings of Color – hipoalergiczne kosmetyki do makijażu testowane klinicznie wśród alergików. • Oillan – hipoalergiczne emolienty o unikalnym profilu bezpieczeństwa dla skóry niemowląt, dzieci i dorosłych. • Long4Lashes – marka bestsellerowego serum stymulującego wzrost rzęs. • More4Care – skuteczne rozwiązania w pielęgnacji skóry, rzęs, brwi i włosów. • L’biotica – holistyczna pielęgnacja twarzy i ciała oparta o starannie wyselekcjonowane komponenty. • Biovax – ekspert w codziennej pielęgnacji włosów i skóry głowy.

    O marce

    Marka AA to ekspert hipoalergicznej pielęgnacji skóry i jedna z najstarszych marek na polskim rynku kosmetycznym. Jej historia sięga lat 80., kiedy to powstał słynny „pomarańczowy krem”, czyli pierwszy krem marki AA (od Anty Alergiczny) Cera Wrażliwa do pielęgnacji skóry wrażliwej, skłonnej do alergii – w pomarańczowym opakowaniu. Produkt przyniósł oszałamiający sukces, ruszyła sprzedaż w setkach tysięcy sztuk. Do dziś marka AA wyznacza trendy w tworzeniu bezpiecznych, skutecznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Innowacyjność marki udowodniły przełomowe produkty – oprócz pierwszego kremu do skóry wrażliwej, także pierwsze specjalistyczne preparaty do higieny intymnej, pierwsza pielęgnacja dopasowana do konkretnych grup wiekowych dla kobiet, hipoalergiczna pielęgnacja dla mężczyzn oraz dla dzieci i niemowląt. Od 2017 roku z sukcesem rozwija się hipoalergiczna marka makijażowa AA Wings of Color – to bezpieczne, a jednocześnie atrakcyjne sensorycznie kosmetyki dla konsumentek czujących trendy. Wszystkie kosmetyki marki AA są bezpieczne dla skóry wrażliwej oraz testowane kliniczne wśród alergików. Badania skuteczności wsparte są bogatą dokumentacją badawczą oraz jakościową. Twórcy marki korzystają z wiedzy, której nieustannie dostarczają dynamicznie rozwijające się dziedziny nauki: dermatologia, kosmetologia, biotechnologia i medycyna. Marka AA tworzy społeczność osób skupionych wokół ważnej idei wielowymiarowej wrażliwości – tak potrzebnej w dzisiejszym świecie.

    Opis produktu

    Krem-żel do mycia twarzy stworzono z myślą o skórze nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, podatnej na przesuszanie i źle tolerującej typowe kosmetyki. Jego łagodna formuła została pozbawiona wszelkich substancji drażniących, barwników i kompozycji zapachowej, aby maksymalnie ograniczyć ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Preparat dokładnie usuwa makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, a jednocześnie działa łagodząco. Baza myjąca bez dodatku mydła zawiera naturalne oleje, dzięki czemu nie narusza hydrolipidowej bariery ochronnej naskórka. Zawarte w żelu cenne związki lipidowe zapobiegają przesuszeniu skóry, intensywnie ją regenerują i chronią. Bogaty w kwas glicyryzynowy ekstrakt z lukrecji oraz alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia, przywracając skórze komfort. Produkt testowany dermatologicznie z udziałem osób z chorobami alergicznymi skóry. pH neutralne dla skóry.

    Kontakt

    Oceanic S.A.

  4. Marka standaryzowana

    • Marka - AA

    Cechy

    • 0% barwników.
    • pH neutralne dla skóry.
    • Nie zawiera kompozycji zapachowej.
    • Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry.

    Marka

    AA

Reklama