Bricoman jako firma dla wszystkich
Bricoman – sieć sklepów remontowo-budowlanych, których oferta skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i profesjonalistów. Pierwszy sklep powstał w Warszawie w 2007 roku ‒ obecnie markę znajdziemy w ośmiu miastach w Polsce, między innymi w Poznaniu i Gdańsku. Bricoman należy do międzynarodowej grupy Adeo. Firma prowadzi sprzedaż internetową, co jest niezwykle wygodne dla dzisiejszych konsumentów. W serwisie YouTube obejrzymy film instruktażowy udostępniony przez markę, z którego dowiemy się dokładnie, jak kupować online. Zamówienia można również składać telefonicznie, co z kolei spodoba się klientom niekorzystającym z komputera. Bricoman jest sklepem certyfikowanym – otrzymał między innymi Godło Grand Prix w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2019 w kategorii hurtownie i sklepy budowlane. Marka prowadzi stronę internetową, na której znajdują się produkty posegregowane według konkretnych kategorii – są to chociażby: materiały budowlane, elektronarzędzia oraz artykuły sanitarne.
W Bricoman: tanie artykuły i profesjonalny remont
Sklepy Bricoman oferują szeroki wachlarz produktów z branży remontowo-budowlanej, które sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Możemy bowiem przebierać w materiałach budowlanych – cegłach, pustakach, gruntach czy też akcesoriach dachowych. Nie ma również problemu z różnorodnością oświetlenia – Bricoman oferuje zarówno szeroki zestaw kabli oraz przewodów, jak i wiele rodzajów lamp. Z asortymentem marki jesteśmy w stanie wyremontować każde pomieszczenie oraz zadbać o przestrzeń wokół budynku. Jedną z kategorii na stronie internetowej tworzy asortyment przeznaczony do ułatwienia prac prowadzonych na terenach zielonych. Znajdziemy tam wszelkiego rodzaju produkty chemiczne, myjki czy też narzędzia ogrodowe.
Bo liczy się możliwość wyboru
Bricoman umożliwia bycie na bieżąco z korzystnymi ofertami cenowymi poprzez zapisanie się do newslettera. Inną, równie nieskomplikowaną możliwością, jest lektura wydawanych regularnie gazetek promocyjnych, które zazwyczaj liczą kilkanaście stron. Każda z nich opatrzona jest w obecne hasło marki: „Zawsze gdy budujesz i remontujesz”. W gazetkach znajdziemy posegregowany według pewnych kategorii asortyment: na jednej stronie mogą być farby, na drugiej zaś bramy. Ostatnia strona zawiera spis wszystkich sklepów – wraz z ich dokładnym adresem, telefonem oraz e-mailem. Co ciekawe, marka podaje również numery autobusów, którymi możemy dostać się do wybranego punktu – z pewnością jest to duże ułatwienie dla klientów planujących stacjonarne zakupy.