W tym sklepie zaczęły obowiązywać niższe ceny. Wydasz mniej na zakupy

Takie wiadomości lubimy przekazywać najbardziej. Znana sieć handlowa, w której na co dzień zakupy robi mnóstwo klientów, zdecydowała się obniżyć ceny wielu produktów. Dzięki temu wydamy znacznie mniejszą kwotę i zaoszczędzimy trochę pieniędzy. Dowiedz się więcej.

Zakupy
Znana sieć obniżyła ceny regularne wielu produktów. Fot. Adobe Stock.
Reklama

Netto obniżyło ceny regularne wielu produktów. Co kupisz taniej?

Netto poinformowało klientów, że ceny 85 produktów zostały obniżone. Są to artykuły pierwszej potrzeby, niezbędne na co dzień. Dzięki temu w sklepach tej sieci na zakupy zaczniemy wydawać znacznie mniej, co w czasach wysokiej inflacji i w konsekwencji drożyzny jest niezwykle ważne dla wszystkich konsumentów.

Ceny jakich produktów zostały obniżone przez Netto? Zaliczają się do nich między innymi następujące artykuły: mleko, ser żółty, mozzarella, śmietana, olej, masło, ryż i kasze. Ponadto klienci mogą liczyć na niższe koszty przy wybranych środkach czystości, jak również karmach dla zwierząt domowych. Łącznie mniej zapłacimy za 85 produktów z różnych kategorii.

Co ważne, ceny 85 produktów obniżyły się we wszystkich 660 sklepach sieci Netto zlokalizowanych na terenie naszego kraju. Niższe koszty przy wielu artykułach zaczęły obowiązywać od 21 lipca i zostały wprowadzone na dłuższy czas. Nie jest znana data zakończenia tej akcji, co na pewno bardzo ucieszy klientów.

Sklep Netto. Fot. Adobe Stock.

Netto - nowa gazetka. Na jakie promocje warto zwrócić uwagę?

Nowa gazetka promocyjna sieci Netto jest już dostępna w naszym serwisie Ding.pl. W tej ofercie, jak zwykle nie brakuje korzystnych rabatów na podstawowe artykuły spożywcze, napoje gazowane i soki, kosmetyki i chemię gospodarczą. Musimy przyznać, że wybór przecenionych produktów robi naprawdę duże wrażenie. Sprawdź poniżej, na czym zaoszczędzisz najwięcej pieniędzy.

Sieć handlowa Netto to międzynarodowa sieć supermarketów, której korzenie sięgają Danii. Założona w 1981 roku rozwijała się szybko i ekspandowała na kolejne rynki. Do Polski przybyła w 1995 roku, stając się jednym z pierwszych międzynarodowych operatorów na naszym rynku handlu detalicznego. Wyróżniając się charakterystycznym logo przedstawiającym szczeniaka, sieć ta zdobyła sobie wielu klientów, oferując szeroki asortyment produktów spożywczych i przemysłowych w konkurencyjnych cenach.

Przez lata obecności na polskim rynku, Netto stale rozwijało swoją sieć sklepów, dostosowując się do potrzeb klientów. Nacisk na świeże produkty, takie jak owoce, warzywa i pieczywo, oraz na lokalne produkty, stały się jednym z głównych elementów strategii Netto. Sieć ta zawsze starała się balansować pomiędzy utrzymaniem niskich cen a oferowaniem produktów wysokiej jakości, co pozwoliło im zyskać zaufanie konsumentów.

W obliczu rosnącej konkurencji i dynamicznych zmian na rynku detalicznym, Netto nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań. Implementacja technologii tj. samoobsługowe kasy czy aplikacje mobilne, zwiększa wygodę klientów, a jednocześnie ułatwia zarządzanie siecią sklepów. Korzystając z doświadczeń międzynarodowych i lokalnych, Netto kontynuuje swoją misję dostarczania szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości po przystępnych cenach.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama