Klienci oszaleli na punkcie Kinder Joy Harry Potter. Pracownicy Biedronki się skarżą

W ostatnim czasie w sklepach Biedronka pojawiają się tłumy klientów ze względu na to, że są w nich dostępne słodycze Kinder Joy Harry Potter. Ten produkt to prawdziwy hit na naszym rynku i konsumenci wręcz oszaleli na jego punkcie. Pracownicy sieci skarżą się, że zachowania konsumentów chcących uzyskać te artykuły są szokujące i niewłaściwe. Wielu z nich ma już dość tej sytuacji.

Biedronka
Kinder Joy Harry Potter w Biedronce cieszy się ogromną popularnością. Fot. Adobe Stock.
Reklama

Kinder Joy Harry Potter w Biedronce. Klienci oszaleli na punkcie tego produktu

Kinder Joy ze specjalnej serii Harry Potter jest obecnie jednym z najbardziej popularnych produktów na naszym rynku. Z dnia na dzień coraz więcej klientów chciałoby mieć zabawki/figurki z postaciami ze słynnych filmów o czarodziejach. Te produkty miały wejść do sprzedaży dopiero 1 kwietnia jednak wiele sklepów w tym Biedronka zdecydowało się zaoferować je kilka dni wcześniej. Klienci szybko się o tym dowiedzieli i w dyskontach zaczęły pojawiać się tłumy.

Duże zainteresowanie Kinder Joy z serii Harry Potter spowodowane jest po pierwsze dostępnością tych produktów w sklepach Biedronka, ale co ważniejsze, klienci wiedzą dzięki trikom z internetu, w jakich artykułach znajdują się zabawki/figurki z bohaterami filmów o czarodziejach. W związku z tym w dyskontach sieci panuje chaos, na który coraz bardziej skarżą się pracownicy.

Czytaj także: Harry Potter w Kinder Joy! Jak zdobyć figurki?

Pracownicy Biedronki mają dość niedopuszczalnego zachowania klientów

Pracownicy sieci Biedronka za pośrednictwem różnych mediów opowiedzieli o tym, jakie konsekwencje niesie za sobą ogromne zainteresowanie Kinder Joy z serii Harry Potter. Podobno każdego dnia do sklepów sieci w całej Polsce wpadają duże grupy klientów, żeby uzyskać te produkty, są to wręcz szokujące sceny, panuje chaos i powstaje nieład.

Pracownicy Biedronki mają dość, ponieważ każdy tłum, który rozszabruje stoiska z Kinder Joy zostawia po sobie nieporządek i w konsekwencji dodaje pracy obsłudze. W związku z tym apelują do klientów o zachowywanie się w dyskontach w kulturalny sposób i szacunek do wysiłków pracowników.
 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama