Zara zamyka sklepy w tych galeriach. Czy będą znikać kolejne placówki marki?

Zara to jedna z najpopularniejszych sieciówek odzieżowych nie tylko w Polsce, ale również w wielu innych krajach na całym świecie. Dotarły do nas niepokojące wieści dotyczące kolejnych zamknięć sklepów marki w znanych galeriach handlowych. Gdzie nie będzie można już zrobić zakupów? Wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz w naszym artykule.

Zara
Zara zamyka kolejne sklepy w Polsce. Fot. Adobe Stock.
Reklama

Zara zamyka sklepy w znanych galeriach handlowych

Serwis dlahandlu.pl poinformował, że przedstawiciele marki Zara zdecydowali się na zamknięcie dwóch sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w bardzo znanych polskich galeriach handlowych. Placówki popularnej sieciówki odzieżowej przestały funkcjonować w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu oraz w Poznań Plaza w Poznaniu.

To jednak nie wszystkie zamknięcia, zrezygnowano też ze sklepu Zara w CH Galaxy w Szczecinie - co ważne, w tym samym mieście w CH Kaskada placówka handlowa marki zostanie wyremontowana i powiększona. Trzeba również wspomnieć o trwającym remoncie w warszawskiej galerii Westfield Arkadia. Wszystko wskazuje na to, że więcej zamknięć i zmian w sklepach Zara w najbliższej przyszłości nie będzie.

W tym miejscu chcemy uspokoić, że zamknięcia kilku sklepów Zara nie są spowodowane jakimiś problemami. Sytuacja tej firmy jest bardzo dobra. Przedstawiciele sieciówki odzieżowej mają powody do zadowolenia, ponieważ, jak poinformował serwis dlahandlu.pl, przychody marki w porównaniu z zeszłym rokiem zwiększyły się z 1 488,5 mln zł do 2 063,3 mln zł, łącznie o 38 proc.

Zara. Fot. Adobe Stock.

Zara - kiedy pojawi się nowa gazetka?

Nasz zespół redakcyjny Ding.pl pracuje właśnie nad nową gazetką promocyjną do sieci Zara. Na pewno znajdą się w niej najciekawsze propozycje modowe na nadchodzący sezon jesienny, ponadto będzie można liczyć na informacje dotyczące korzystnych okazji cenowych. Oferta niedługo pojawi się w serwisie Ding.pl, zachęcamy również do sprawdzenia aktualnych gazetek od innych znanych sieciówek odzieżowych.

Zara posiada ponad 2000 sklepów w około 100 krajach, a jej produkty są dostępne dla szerokiego spektrum klientów. Globalny zasięg marki i zdolność do dostosowania się do różnych rynków kulturowych i ekonomicznych uczyniły ją jednym z najbardziej wpływowych graczy w branży odzieżowej. Firma kontynuuje swoją ekspansję, jednocześnie dostosowując się do zmian w konsumenckich w nawykach zakupowych, co sprawia, że pozostaje na czele branży "fast fashion".

Zara. Fot. Adobe Stock.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama