Żabka wprowadza abonament na kawę? To nie wszystko!

Żabka rusza z nową kampanią, która skupia się na tym, jak wygodne i bliskie są jej rozwiązania. Sieć wierzy, że zapewniając opcje jedzenia i picia, może uwolnić czas klientów i uprościć ich życie. 

program abonamentowy na kawę w Żabce
Żabka rozszerza ofertę bistro i wprowadza abonament na kawę, fot. Adobe Stock
Reklama

Czy Polacy mają najmniej czasu wolnego?

Z badania wynika, że brak wolnego czasu jest główną barierą dla współczesnych konsumentów, jeśli chodzi o realizowanie swoich pasji i zainteresowań. Ten brak wolnego czasu może być źródłem stresu i frustracji. Żabka chce wykorzystać swoją skalę i znajomość Polaków, aby pomóc im poradzić sobie z tym wyzwaniem. W ramach tych działań Żabka od 12.10.2022 r. rozszerza ofertę bistro oraz wprowadza program abonamentowy na kawę - 30 dni w cenie 49 zł. 

Polacy często są zbyt zajęci, aby cieszyć się wolnym czasem. W porównaniu z mieszkańcami innych krajów UE, Polacy mają najmniej czasu wolnego. Spośród wszystkich mieszkańców UE, Polacy mają tylko 286 minut dziennie na robienie tego, co im się podoba. A aż 83% globalnych konsumentów uważa, że wolny czas jest czynnikiem zwiększającym szczęście.

Żabka to nie tylko sklep

Grupa Żabka przestała być tylko sklepem. Dziś oferuje różne rozwiązania, które ułatwiają klientom codzienne życie. Dzięki poszerzeniu Grupy Żabka o nowe biznesy, takie jak Maczfit, Dietly czy Żabka Jush, klienci mogą korzystać z jej oferty wszędzie tam, gdzie tego potrzebują. Grupa będzie wytrwale podążać tą ścieżką rozwoju, stawiając w centrum uwagi klientów i ich potrzeby.

Żabka stawia na popularność szybkich rozwiązań dla głodnych i spragnionych klientów. Produkty, które można zjeść w biegu, to jedna z najlepiej sprzedających się kategorii sieci, której wzrost wynosi 56 proc. rocznie. Rocznie Żabka sprzedaje 72 mln hot dogów (wzrost o 34%) i 35 mln kanapek (wzrost o 132%). Z tego powodu sieć coraz bardziej dryfuje w kierunku konceptu bistro.

Żabka nadal dynamicznie się rozwija dzięki aplikacji Żappka i oferowanym przez nią produktom ekskluzywnym. Sieć posiada 1250 nowości, z czego 430 to produkty ekskluzywne na 118 to indeksy marek własnych. Dzięki temu Żabka jest świetnym wyborem dla kupujących, którzy szukają czegoś wyjątkowego.

"Uwolnij swój czas" z Żabką!

Żabka upraszcza życie milionom konsumentów ponieważ oferuje coś więcej niż tylko wygodne zakupy. Nowe pozycjonowanie marki to "uwolnij swój czas", a hasło nowej kampanii komunikacyjnej brzmi "Żabka - więcej niż wygoda". Ten dodatkowy wymiar odpowiedzialności i wpływu na poprawę jakości życia klientów jest tym, co wyróżnia Żabkę na tle innych detalistów. Nowa kampania startuje jutro, 12 października. 

Nowe hasło Żabki to "Uwolnij swój czas", którego celem jest uwolnienie czasu konsumenta poprzez zapewnienie łatwych i wygodnych zakupów. Dodatkowo, online, hasłem jest #mamtowzabce, które w lekki i humorystyczny sposób trafia do młodszych konsumentów.

Czytaj także: Czy inflacja jest korzystna dla dyskontów?

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama