Warszawa z "Centrum marki" znanej firmy sportowej
Już 1 września dowiemy się jak wygląda w rzeczywistości nowe tzw. "Centrum marki" znanej i popularnej w Polsce firmy sportowej.
36. punkt na mapie świata
Będzie to kolejny, 36 punkt, na który zdecydowała się firma po otwarciu podobnych m.in. w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku, Los Angeles, Tokio i Szanghaju. W Warszawie centrum marki Adidas zacznie działać od 1 września w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Nowa placówka zajmuje powierzchnię 2,4 tys. metrów kw., z czego 1210 metrów kw. przeznaczono na salę sprzedaży, a 420 metrów kw. jest wydzieloną przestrzenią na tzw. Sports Base Warsaw, czyli miejsce treningów i spotkań dla miłośników sportu.
Nowe kolekcje, nowe możliwości
Klienci znajdą w nowym sklepie Adidasa najnowsze kolekcje produktów tej marki. Jak podaje "Puls Biznesu" - połowę powierzchni sklepu zajmuje sala sprzedaży. Jest naszpikowana technologią. Konsumenci mogą na przykład zeskanować buty za pomocą aplikacji. W przymierzalniach znajdują się ekrany pozwalające obejrzeć produkt np. wśród przyrody lub na trasie biegowej. W sklepie będzie można odebrać zakupy zamówione w intrenecie.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: