TikTok otwiera swój pierwszy sklep stacjonarny!

TikTok cieszy się obecnie ogromną popularnością zwłaszcza wśród młodych osób z całego świata. Stanowi dużą konkurencję dla innych serwisów społecznościowych tj. Facebook, Instagram czy Twitter. Niedawno jego właściciele poinformowali, że uruchamiają swój pierwszy sklep stacjonarny, który będzie gwarantował niespotykaną dotąd rozrywkę. Na jakie atrakcje mogą liczyć klienci? Dowiedz się!

Właściciele aplikacji Tik Tok otwierają pierwszy sklep
Reklama

TikTok gwarantuje rozrywkę, która nie tylko bawi, ale też uczy

W 2020 r. TikTok został najpopularniejszą aplikacją na świecie. Ogromne zainteresowanie tym serwisem nie powinno jednak nikogo dziwić, ponieważ oferuje znakomitą rozrywkę i przestrzeń do tworzenia własnych kreatywnych materiałów wideo. Umożliwia nagrywanie krótkich kilkunastosekundowych filmików, do których można dodać ulubioną muzykę, zabawne filtry i efekty specjalne. Fajną funkcją są również przejścia między poszczególnymi scenami.

W aplikacji TikTok codziennie pojawiają się tysiące filmików z całego świata. Najczęściej zawierają krótkie poradniki (np. jak naprawić jakiś sprzęt domowy) i stand-upy, czyli komediowe występy - trzeba przyznać, że większość z nich bawi do łez. Użytkownicy tego serwisu często śledzą też różne relacje na żywo. Większość z tych materiałów jest naprawdę interesujące i co najważniejsze, wciągające - niektórzy oglądają je nawet przez kilka godzin dziennie. Wszystko wskazuje na to, że popularność TikToka z biegiem czasu będzie tylko rosła.

TikTok uruchamia swój pierwszy sklep. Jakie będzie oferował atrakcje?

Wczoraj w mediach pojawiła się bardzo głośna informacja! Właściciele serwisu TikTok postanowili otworzyć swój pierwszy sklep stacjonarny, zostanie zlokalizowany w londyńskim Westfield. W tym miejscu trzeba podkreślić, że będzie działać tylko w wyznaczonym terminie: od 22 lipca do 8 sierpnia. Na razie nie wiadomo, czy w planach jest uruchomienie placówki na stałe. W polskich i zagranicznych serwisach newsowych nie pojawiły się żadne informacje na ten temat.

Każdy klient, który pojawi się w sklepie TikToka, będzie mógł doświadczyć połączenia sfery wideo ze sferą konsumpcyjną (zakupową). W placówce zostanie stworzony “dom”, w poszczególnych pomieszczeniach mają odbywać się różne “eventy”. Przykładowo w “pokoju gościnnym” dowiemy się, jak dobrze edytować materiały wideo, w “garderobie” mają być przeprowadzane eventy dotyczące mody i urody, natomiast w “kuchni” profesjonaliści pokażą, jak w łatwy i szybki sposób można przygotowywać pyszne i zdrowe potrawy. Nie zabraknie też strefy sportowej.

Większość warsztatów w tym sklepie będą przeprowadzać najpopularniejsi użytkownicy aplikacji. Każdy, kto już od jakiegoś czasu korzysta z serwisu na pewno bez żadnych problemów rozpozna te osoby. Celem całego projektu ma być sprawdzenie, w jak duży sposób TikTok wpływa na nasze wybory konsumenckie. Jesteśmy pewni, że udział w tym przedsięwzięciu może być niezwykle ciekawym doświadczeniem, które zapamiętamy na długi czas.

Sprawdź też najnowsze oferty na wakacje z gazetek promocyjnych!

W tym miejscu chcemy was zachęcić do zapoznania się z aktualnymi gazetkami promocyjnymi od znanych dyskontów, supermarketów i małych sklepików osiedlowych. Można je znaleźć w szybki sposób na naszym serwisie DING.PL. Dostępne są w nich naprawdę interesujące i zarazem korzystne oferty na wakacje (m.in. sukienki letnie i lekka odzież, produkty niezbędne podczas wyjazdów nad morze lub w góry czy sprzęty sportowe). W przypadku niektórych produktów rabaty sięgają nawet do -50%! Gdzie warto zrobić zakupy? W najbliższym czasie polecamy wybrać się do placówki sieci Lidl!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama