Taniej. Będzie taniej. Carrefour wprowadza nową edycję akcji oszczędnościowej!
Jedną z ważnych form wsparcia dla klientów Carrefoura mają być w lipcu br. nowe akcje promocyjne. Sieć handlowa rozpoczyna program pomocy, organizowany pod hasłem "Mistrzostwa w Oszczędzaniu". Przeczytaj, dowiedz się o szczegółach i skorzystaj!
Tańsze zakupy w sieci Carrefour
W odpowiedzi na wysokie ceny na rynku, Carrefour postanowił wesprzeć swoich klientów wprowadzając nową wersję swojej popularnej Akcji Antyinflacja, teraz w nowej wersji "Mistrzostwa w Oszczędzaniu". Przez cały lipiec, klienci będą mieli możliwość zaoszczędzenia nawet 10 procent na swoich zakupach w sieci. Wystarczy, że wydadzą co najmniej 100 złotych i zarejestrują swój zakup w aplikacji mobilnej. Dodatkowo, mogą skorzystać z różnych towarzyszących akcji, takich jak Zyskopaki.
Rób tańsze zakupy w apce
Akcja "Mistrzostwa w Oszczędzaniu", jest skierowana jest do wszystkich klientów korzystających z aplikacji Mój Carrefour. Robiąc zakupy od poniedziałku do czwartku, można zdobyć e-bony do wykorzystania na kolejne zakupy. Im większe zakupy, tym większy zwrot.
Sprawunki zakupione za co, najmniej 100 zł mają być według zapowiedzi sieci handlowej, nagradzane e-bonem o wartości 10 złotych. Każde następne 100 zł to dodatkowe 10 złotych e-bonu. Maksymalna wartość otrzymanego e-bonu wynosi 50 zł przy zakupach za kwotę równą lub przewyższającą 500 zł.
Realizacja e-bonu następuje w ciągu 14 dni od następnego dnia po jego otrzymaniu. Sieć handlowa zapowiedziała, że akcja "Mistrzostwa w Oszczędzaniu" będzie trwała do końca lipca.
- Mistrzostwa w Oszczędzaniu to nasz innowacyjna odpowiedź na wyzwanie, jakie stawia wzrost cen. Chcemy, aby nasi klienci poczuli się jak prawdziwi mistrzowie oszczędzania, korzystając z naszej aplikacji i otrzymując atrakcyjne zwroty za zakupy, unikając jednocześnie konsekwencji wywołanych wysoką inflacją. Naszym celem jest wspieranie budżetów rodzinnych i zapewnianie satysfakcji z zakupów. Zapraszamy do naszej akcji, stwórzmy wspólnie mistrzowski zespół oszczędnych klientów - mówi Marta Baran, customer relationship management director w Carrefour Polska.
Zyskopaki mogą okazać się hitem sprzedaży
Jak podałą sieć handlowa, aby pomóc swoim klientom zwiększyć poziom lipcowych oszczędności, sieć równolegle do akcji "Mistrzostwa w Oszczędzaniu" wprowadziła program “Zyskopaki”. Zakłada on zakupy produktów w specjalnie stworzonych zestawach. Kupując je można liczyć na zniżki nawet do 50 proc. ich ceny wyjściowej. Akcja obejmuje produkty pierwszej potrzeby i pozwala zaoszczędzić kolejne kilka procent ceny całego swojego koszyka zakupowego.
Pięć filarów Akcji Antyinflacja - Bohaterowie tańszych koszyków zakupowych
Akcja Antyinflacja w Carrefour jest odpowiedzią na wzrost cen. Jej głównymi elementami są przystępne cenowo produkty marek własnych Carrefour, które oferują jakość porównywalną z markowymi produktami, ale są od nich nawet o 30 proc. tańsze.
Jest też aplikacja Mój Carrefour, która daje codzienne promocje na wybrane artykuły i 10 proc. rabatu w weekendy. Dodatkowo, marka Simpl oferuje najtańsze produkty w swojej kategorii.
Z kolei seniorzy mogą skorzystać z 10 proc. rabatu we wtorki. W gazetkach promocyjnych Carrefour klienci znajdą Super Oferty z rabatami nawet do 50 proc. na wybrane produkty.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: