Pepco największą marką modową w Polsce
Polacy, według badań, najchętniej kupują ubrania w Pepco.
Agencja YouGov BrandIndex przeprowadziła badania wizerunku i kondycji marek działających na terenie polski w sektorze handlu detalicznego. Ciekawe wyniki wykazała kategoria modowa, gdzie na pierwszym miejscu jest Pepco pozostawiając takie marki jak H&M czy Reserved daleko w tyle.
Badanie wykazało, że najwięcej badanych zakupy modowe robi w Pepco (aż 30%). Respondenci wskazali, że ubrania kupują też w sieci H&M (22%) oraz Reserved (15%). Z badania wynika, że aż 40% kobiet robi zakupy w Pepco, co nie jest dziwne gdyż sieć swój przekaz kieruje głównie do kobiet.
Pepco już wielokrotnie udowodniło, że robi wszystko by zadowolić swoich klientów. Śledzi i bada nastroje klientów, by stworzyć najlepszą ofertę produktową, nie tylko w ubraniach, ale również w produktach do domu.
YoGov BrandIndex to badania kondycji marek przeprowadzane na całym świecie. Badaniu w Polsce podlega 60 marek, które są podzielone na 6 sektorów: sieci spożywcze, moda, obuwie, DIY, sport i drogerie. Planowane jest rozszerzenie badania o sektor gastronomiczny, marki z elektroniką oraz artykułami dziecięcymi.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: