Odido ma już 100 sklepów w nowym formacie! Czy franczyza wyjdzie na prowadzenie?

Sieć franczyzowa ODIDO prosperuje w postaci modelu franczyzowego. W sobotę 22 października otworzył się setny sklep sieci pod pomarańczowo-zielonym szyldem.

Makro
Setny sklep ODIDO w formacie franczyzowym, fot. Adobe Stock
Reklama

Otwracie setnego sklepu ODIDO 

Właściciel setnego sklepu w Kobyłce, Robert Pawlicki, uczestniczył w uroczystości otwarcia w sobotę 22 października. Wyraził on swoje podekscytowanie przystąpieniem do miękkiej franczyzy, dzięki czemu będzie miał większą swobodę działania i rozwijania własnych pomysłów na biznes. Pawlicki współpracuje z ODIDO od dziewięciu lat i jest przekonany, że firma zapewni mu silne wsparcie marketingowe partnera MAKRO oraz atrakcyjne ceny.

Sklepy ODIDO pod pomarańczowo-zielonym szyldem 

Sieć franczyzowa ODIDO w ciągu ostatnich 12 lat rozrosła się na ponad 2 tys. sklepów w całej Polsce. Marka posiada dwa formaty: format miejski, który skupia się na ofercie impulsowej i artykułach do szybkiego podgrzania w domu oraz format rodzinny, który oferuje duży asortyment nabiału, warzyw, owoców, win i produktów lokalnych. Sieć proponuje swoim klientom także jak kącik kawowy oraz hot-dogi.

Nowe formaty hal ODIDO odpowiadają na potrzeby lokalnych konsumentów. Powstają one we współpracy MAKRO Polska z partnerami. Franczyzobiorcy cenią sobie swobodę działania, tego rodzaju miękkie. Pozwala im to również na budowanie swojego biznesu u boku doświadczonych ekspertów. W budowaniu stabilnej sieci ważne jest również wsparcie eksperckie ze strony handlowców, dlatego MAKRO Polska organizuje w tym roku szkolenia w ramach Akademii Handlu Detalicznego. Dzięki nim specjaliści zyskają nowe kompetencje przydatne w pracy z franczyzobiorcami.

ODIDO odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów

ODIDO to polska sieć sklepów, która jest liderem pod względem liczby sklepów w kraju. Skierowana jest do przedsiębiorców, którzy cenią sobie niezależność i szukają partnera, który będzie ich wspierał w biznesowych przedsięwzięciach. Nowy format ODIDO to połączenie lokalnego sklepu spożywczego, który klienci już znają, a także innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na współczesne, zmieniające się potrzeby konsumentów.

Czytaj także: Znany Niemiecki dyskont debiutuje w Polsce! Pierwszy sklep w Krakowie

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama