Lidl prezentuje nowy projekt!

Sieć Lidl zdecydowała się przetestować w Poznaniu swój nowy projekt. Sieć uruchomiła pilotażowy projekt polegający na codziennej dostawie świeżych zestawów sushi do wybranych sklepów. Niestety, póki co projekt realizowany jest wyłącznie w Poznaniu. Okazuje się jednak, że w planach ma objęcie nim również innych dużych miast.

Reklama

Obecnie w projekcie pilotażowym bierze udział dziesięć wybranych sklepów, które działają w Poznaniu oraz okolicach. Zestawy, które trafiają do sklepów przygotowywane są nocą, a rano trafiają do sklepów. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty. Klienci mają do wyboru aż pięć różnych zestawów, które różnią się nie tylko wielkością, smakiem, ale także ceną. Waha się ona od 24,99 do 44,99. Z kolei w piątki oraz soboty w ofercie znajduje się specjalny powiększony zestaw weekendowy. Za przygotowanie świeżych zestawów Sushi odpowiedzialna jest restauracja Yattai. Jej właścicielem jest mający bogate doświadczenie w przyrządzaniu sushi Marcin Kaczmarek. Na swoim koncie ma on mnóstwo certyfikatów, które potwierdzają najwyższe umiejętności w tym zakresie i pełen profesjonalizm.

Biuro prasowe sieci przekazało serwisowi wirtualnemedia.pl informację, że być może – już po fazie testów – podobne rozwiązanie pojawi się w innych sklepach Poznania, a także tych znajdujących się w innych miastach. Możliwe także, że jeśli świeże jedzenie będzie cieszyło się popularnością wśród klientów, sieć zdecyduje się także na inne potrawy. Jeśli podejmie taki krok, to z całą pewnością wybierze te potrawy, które związane są ze zdrowym stylem życia.

Na początku stycznia Lidl umieścił na swojej witrynie internetowej sekcję skierowaną do wegetarian oraz wegan. Zwolennicy diety bezmięsnej mogą znaleźć tam cały szereg produktów bezmięsnych, zaczynając od przekąsek śniadaniowych, a kończąc na daniach gotowych i niezwykle popularnych superfoods. Decyzja o uruchomieniu strefy wegetariańskiej nie została podjęta przypadkowo. Zauważono bowiem, że tego rodzaju dieta cieszy się obecnie naprawdę bardzo dużą popularnością. Sieć chciała więc pokazać klientom, że oferuje również produkty powstałe z myślą o tych, na talerzach których mięso się nie pojawia.

Dodatkowym plusem tej sekcji są przepisy kulinarne, które można w niej znaleźć. Okazuje się, że są one świetną inspiracją dla wszystkich, którzy szukają alternatywy dla dań typowo mięsnych, a także tych, które zawierają składniki pochodzenia zwierzęcego. Informacji na ten temat udzielała Aleksandra Robaszkiewicz, która w Lidl Polska zajmuje stanowisko communications manager. W swojej najnowszej kampanii sieć zdecydowała się promować własne pieczywo marki Bio, a więc takie, które nie zawiera szkodliwych dodatków.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama