Lech Chmielny Cytrusowy wkroczył na rynek! Poznaj nowe piwo!
Lech proponuje nowy smak wszystkim miłośnikom piwa. Spróbują go nawet ci, którzy stronią od procentów. Chmielny Cytrusowy dostępny jest w dwóch wersjach. Spot reklamowy zachęca do tego, by go poznać, a my sprawdziliśmy, czy warto.
Lech Chmielny Cytrusowy Premium
Sezon odkrywania wiosennych i letnich smaków można uznać za otwarty, teraz to Browary Wielkopolskie Lech chwalą się nowym piwem. Wraz z początkiem wiosny poznaliśmy już produkty innych kompani piwowarskich m.in. produkt Somersby Pinacolada czy Desperados Strawberry Margarita. Pod koniec marca na półki trafił też Lech Chmielny Cytrusowy Premium w wersji alkoholowej oraz 00%. Marka promuje go w mediach od 4 kwietnia, a nowa kampania z charakterystyczną muzyką w tle zachęca klientów do zakupów.
Czym wyróżnia się nowy smak?
Lech Chmielny Cytrusowy Premium został opisany przez markę jako klasyczny lager z chmielami Citra i Cascade. Smak zapewnić ma orzeźwienie w upalne dni i zgasić nawet największe pragnienie. Natychmiast po otwarciu wyczuwalny będzie delikatny aromat cytrusów. Piwo dostępne jest w butelkach lub puszkach 500 ml. Można kupić takie o zawartości 4,8% alkoholu oraz 00%. Druga wersja będzie idealna dla osób, które nie ukończyły jeszcze 18 roku życia oraz dla wszystkich dorosłych, którzy z jakiegoś powodu nie mogą lub nie chcą sięgać po procentowe napoje.
Charakterystyczne projekty opakowań piwa opracowały osoby z PRISM Studio, zaś za pozostałe elementy odpowiadał dom mediowy Zenith. Strategią komunikacji ALT odnośnie do nowej kampanii zajęła się agencja Bardzo. Dodatkowo prace wspiera agencja Cut the Mustard, która koordynuje digital oraz Tailor Made PR, która odpowiada m.in. za kontakt z infulencerami. Jak widać wdrożenie nowego smaku to złożona praca wielu specjalistów, począwszy od producentów, skończywszy na firmach związanych z mediami i marketingiem.
Sprawdź piwne promocje!
Lidl:
Kaufland:
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: