Koniec ze staniem w długiej kolejce przy kasie? Dzięki nowej aplikacji to możliwe!

Wyobraźmy sobie robienie zakupów bez stania w kolejce. Jeszcze do niedawna ta utopijna wizja wydawać by się mogła absurdem, jednak wkrótce może to być nowa rzeczywistość.

Reklama

Nowa aplikacja firmy Sainsbury’s ma wskazywać, ile osób wirtualnie jest przed nami w kolejce. Wszystko to sprawi, że zakupy staną się wygodniejsze, ale także zapobiegną gromadzeniu się zbyt dużej ilości osób na małej przestrzeni. Pandemia wymusiła na klientów sklepów nowe nawyki zakupowe takie jak noszenie maseczek, czy odległości osób przebywających przy kasach. Poprzez rozwiniętą na całym świecie technologie, powstają różne aplikacje, które mają ułatwić konsumentom korzystanie ze sklepów w tym trudnym dla wszystkich czasie.

Nowa aplikacja to wiele korzyści dla klientów

Firma Sainsbury’s postanowiła stworzyć specjalną aplikację. To innowacyjny system wirtualnego kolejkowania. Osoby ustawiane są w wirtualnej kolejce na podstawie tego, kiedy chcą się do niej udać. Pozostali klienci sklepu widzą ile osób jeszcze przed nimi w niej stoi. Nie muszą stać w rzeczywistej kolejce, tylko wystarczy udać się do kasy wtedy, kiedy przyjdzie faktycznie na każdego kolej. Dzięki tej aplikacji klienci zyskują dodatkowy czas i co najważniejsze w sposób wygodny i bezpieczny mogą robić zakupy.

Sprawdź co warto kupić w Kaufland!



Obecnie trwają testy, które potrwają do połowy sierpnia. Nowoczesna aplikacja ufirst trafiła już na brytyjski rynek, jednak najbliższy czas pokaże, czy ten system sprawdzi się w praktyce. Firma Sainsbury’s w ten sposób będzie mogła szybko reagować na lokalne lockdowny, jeśli funkcjonalność aplikacji przyniesie zamierzone efekty. Przede wszystkim testy nad nową aplikacją mają wykazać, jak klienci reagują na tego typu technologie. Uzyskana analiza pokaże również, jak bardzo będzie ona w stanie wesprzeć sklepy w przepływie klientów, czy w zarządzaniu kolejkami w lokalach. Dla wielu konsumentów jednak aspekt bezpieczeństwa może stanowić najsilniejszy bodziec do jej zainstalowania.

To jeszcze nie wszystko!

Może okazać się również, że kasy w sklepach nie będą klientom do niczego potrzebne. Firma Sainsbury's wprowadza SmartShop Mobile Pay w dużej ilości swoich sklepów. Klienci sklepów za pomocą swoich smartphonów skanują wybrane przez siebie produkty, a następnie przy pomocy aplikacji płacą za nie.

Ten szybki system dokonywania płatności pozwala całkowicie omijać kasy, a tym samym daje możliwość całkowitego śledzenia wszystkich wydatków na bieżąco bez konieczności sprawdzania tego w kasie. Już ponad 75 sklepów Sainsbury's Locals korzysta z tej aplikacji, co daje możliwość w ten sposób obsługi ponad milion klientów tygodniowo. To naprawdę niebywała moc nowoczesnej technologii!

Sprawdź gdzie tanio zrobisz zakupy dla domu!

Castorama:

Leroy Merlin:

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama