Jakim sieciom spożywczym Polacy ufają najbardziej?
Zakupy najczęściej robimy tam, gdzie jest najbezpieczniej. Z powodu pandemii Polacy stali się bardziej ostrożni. Niektórym sklepom ufamy innym mniej.
Sytuacja związana z pandemią koronawirusa wpłynęła na to, jak postrzegamy konkretne sieci handlowe. Idąc na zakupy, zwracamy uwagę na higienę pracy, środki do dezynfekcji oraz to, czy klienci i obsługa stosują się do obowiązku zasłaniania twarzy ust i nosa.
Którym sieciom najbardziej ufamy?
Okazuje się, że jest to Lidl, Carrefour, Biedronka i Lidl. Wynika tak z badań przeprowadzonych przez agencję Catchers oraz Instytut Badawczy IPC. Klienci zwracali szczególną uwagę na przestrzeganie limitów ilości klientów, dostęp do środków higieny, zachowanie klientów i stosowanie się do obostrzeń, ceny, wydzielone odstępy. Sytuacje kryzysowe realnie kreują wizerunek sieci, który w przyszłości może odbić się na zaufaniu i wzroście lub spadku klientów.
Biedronka na pierwszym miejscu
Największym zaufaniem spośród wszystkich cieszy się sklep Biedronka. Zaufanie wzrosło tutaj o 14,3%. Biorąc pod uwagę różne wyniki badań, należy zauważyć to, że zdecydowana większość osób (63 proc.) w czasie pandemii najchętniej kupowała produkty pierwszej potrzeby w osiedlowych sklepach. Prawie połowa badanych (47 proc.) najczęściej robiła zakupy w Biedronce.
Jeśli mowa o wzroście zaufania, to na drugim miejscu znajduje się Lidl ze wzrostem 12,5%, później Carrefour 11,2%, a na końcu Kaufland 11%.
Zobacz gazetkę Kaufland:
Zobacz też promocje w Carrefour:
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: