Do końca roku Grupa CCC zamknie 108 sklepów.

Grupa CCC wprowadza zmiany jeszcze w tym roku. Spółka postanowiła zamknąć 108 sklepów w 2020 r. Ogromną siłą na całym świecie stał się e-commerce i właśnie ten obszar grupa będzie chciała umocnić.

Reklama

Zmianny w CCC spowodowane pandemią

Pandemia mocno wpłynęła na popularność e-commerce. Grupa CCC wychodzi klientom naprzeciw i postanowiła rozwinąć jeszcze bardziej sprzedaż artykułów w Internecie. W dodatku sieć jeszcze w tym roku zamknie aż 108 sklepów. Marka nieustannie jednak rozwija ofertę podążając za panującymi trendami. Asortyment CCC to szeroki wachlarz obuwia na każdą okazję.

Przewodniczący rady nadzorczej Dariusz Miłek, dodał w komunikacie prasowym: "Podobnie jak w przypadku pierwszej fali pandemii, do bieżącej sytuacji podchodzimy jak do wyzwania, które nas umocni i uodporni. Nasze strategiczne cele pozostają aktualne - cyfryzacja, wzmacnianie e-commerce, rozbudowa oferty produktowej i zrównoważony rozwój". 

Wiele lokalizacji wyposażonych w tablety. 

CCC planuje wprowadzić większą cyfryzację w swoich lokalach. Już około 200 sklepów wyposażonych zostało w tablety umożliwiające zakup internetowy. We wszystkich sklepach w Polsce, Czechach i Węgrzech Grupa CCC planuje wprowadzić to rozwiązanie. Bardzo wygodną usługą są kasy samoobsługowe, które sieć chce w najbliższych miesiącach również rozwinąć. 

Wiceprezes CCC ds. rozwoju i strategii Karol Półtorak, cytowany w komunikacie, dodał: "Inwestujemy przede wszystkim w umacnianie segmentu e-commerce. W strategii GO.22 ustaliliśmy cel 35-40% udziałów online w łącznej sprzedaży Grupy w 2022. Dziś wiemy, że możemy ten cel zrealizować szybciej, de facto już w 2020 r. Sprzyjają temu z jednej strony gwałtowana zmiana zachowań konsumentów, a z drugiej dynamicznie rozwijane przez nas platformy cyfrowej sprzedaży. W świetle tego, będziemy adekwatnie dostosowywać powierzchnię handlową, redukować liczbę i średnią wielkość sklepu CCC, uelastyczniać umowy najmu, inaczej myśleć o rozwoju powierzchni. Jednocześnie, postępować będzie dalszy proces cyfryzacji istniejących sklepów i polepszania tam customer experience. Granica między offline a online już u nas nie istnieje. CCC to teraz CzynneCalyCzas". 

W dobie pandemii oraz szeroko dostępnej cyfryzacji, wzmacnianie sektora e-commerce może być korzystnym krokiem. 

Sprawdź inne promocje!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama