Czym jest seria POCO?

Z roku na rok na rynku telefonów komórkowych pojawia się coraz więcej urządzeń mobilnych - nie tylko tych oferujących więcej możliwości, ale także takich, których cena jest stosunkowo niska, względem jakości. Jednym z takich telefonów jest, stworzony przez Xiaomi, POCO. Przeczytaj poniższy artykuł i sprawdź, czym jest POCO, dlaczego powstało i kto miał zostać jego odbiorcą.

marka POCO
Telefon POCO Xiaomi
Reklama

Jak powstało POCO?

POCO to marka telefonów stworzona przez spółkę-matkę - producenta telefonów Xiaomi. Zadebiutowała ona w sierpniu 2018 roku - wraz z wprowadzeniem na rynek nowego smartfonu Pocophone F1. Historia marki rozpoczęła się od uruchomienia POCO India - gdzie powstał pierwszy model POCO, który szybko stał się sukcesem. Taka sytuacja spowodowała, że powstała marka POCO Global - z oddzielnym działem marketingu, sprzedaży czy produktu, która jednak dzieli z firmą Xiaomi niektóre elementy np. łańcuch dostaw, czy też obsługę posprzedażową. Pierwszy model stał się bardzo dużą sensacją i wzbudził zainteresowanie wśród klientów na całym świecie, ponieważ za kwotę nieprzekraczającą 300 dolarów można było zakupić urządzenie zawierające komponenty występujące w znacznie droższych modelach telefonów komórkowych - jednym z nich był np. zastosowany w smartfonie układ Snapdragon 845. 

Po co zdecydowano się stworzyć POCO?

Nowa marka POCO powstała głównie w odpowiedzi na stagnację rynku mobilnego i ciągły wzrost cen telefonów komórkowych. Xiaomi Poco zostało stworzone po to, aby dostarczać klientom dobre jakościowo smartfony, w niskiej cenie. Słowo "poco" w języku hiszpańskim oznacza "mało" - co w odniesieniu do nazwy marki można rozumieć również jako tanio. POCO to marka, w której duża uwaga zwrócona została przede wszystkim na wprowadzenie do urządzeń nowych technologii - na których zazwyczaj najbardziej zależy użytkownikom smartfonów - zwłaszcza młodym odbiorcom. Markę POCO zdecydowano się wprowadzić, aby dać konsumentom możliwość wyboru i pokazać, że dobre jakościowo urządzenia wcale nie muszą dużo kosztować, a tanie telefony mogą być zbliżone pod względem funkcjonowania nawet do czołowych flagowców.

Kto jest odbiorcą POCO?

Marka POCO tworzy telefony komórkowe, których cena mieści się w granicy od kilkuset do około półtora tysiąca złotych, jednak średnia półka cenowa telefonów POCO nie przekłada się na niską jakość działania urządzeń. Kto jest odbiorcą smartfonów POCO? Jest to marka skierowana głównie dla osób nieposiadających dużych dochodów, a także dla nastolatków - którzy nie mogą pozwolić sobie na duże wydatki, a chcą korzystać ze sprzętu porównywalnego do flagowych modeli tworzonych przez innych producentów. Xiaomi Poco to tanie urządzenia, które jednocześnie wyposażone zostało w nowe technologie i nowoczesne rozwiązania. Z tego względu będzie to smartfon dobry dla użytkowników poszukujących nowoczesnego telefonu komórkowego w niskiej cenie. POCO to także smartfony skierowane głównie do Internautów i osób młodych - które korzystają z dużej ilości aplikacji, ponieważ telefony tej marki zostały przystosowane do takich działań. Marka sprawdzi się także dla konsumentów lubiących fotografować każdą chwilę w życiu - ze względu na dobrą jakość aparatów fotograficznych w urządzeniu. Ponadto, zastosowane w telefonie układy i procesory pozwalają na swobodną pracę ze sprzętem. 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama