Carrefour zamyka. Więcej szans dla mniejszych placówek!

Zanana sieć handlowa dokonuje przemodelowania koncepcji biznesowej i nastawia się na rozwój najlepszych formatów, które obecnie są najchętniej wybierane przez klientów. Jaki format sklepów wygra i będzie obecnie wspierany przez sieć?

Carrefour koncentruje się na rozwoju najbardziej popularnych formatów sklepów
Tracą na znaczeniu placówki wielkopowierzchniowe. Ich rolę przejmują coraz częściej mniejsze i bardziej kameralne sklepy. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Mały, ale może więcej

Od jakiegoś czasu klienci polubili mniejsze sklepy. Zauważalnie tracą na znaczeniu placówki wielkopowierzchniowe, a ich rolę w popularności przejmują coraz częściej mniejsze i bardziej kameralne sklepy, w typowo miejskim formacie. Od dłuższego czasu duże sieci handlowe rezygnują z otwierania nowych hipermarketów, stawiając na dyskonty i sklepy typu convenience.

Znika jeden, powstaje drugi!

Restrukturyzując swoją sieć sprzedaży Carrefour zamyka nierentowne sklepy i równocześnie uruchamia nowe. Jak podał serwis opolska 360.pl, sieć zdecydowała się na przykład na zamknięcie jeszcze przed Wielkanocą placówki Carrefour Market działającej przy ulicy Niemodlińskiej w Opolu. 

Z kolei w środę 29 marca, w Dębicy otwarty został nowy supermarket franczyzowy sieci Carrefour. Jak podała sieć handlowa, nowy sklep, powstał we współpracy z dębicką firmą Błysk, mieści się w nowo wybudowanym obiekcie przy ul. Szkolnej 2 i jest najnowocześniejszym supermarketem w mieście. 

Dębicki Carrefour 

W nowym, dębickim Carrefourze na powierzchni 500 m kw. klienci znajdą ponad 10 tys. produktów spożywczych i przemysłowych, w tym bogatą ofertę produktów lokalnych, a wśród nich, m.in. pieczywo dostarczane przez miejscowe piekarnie oraz mięso i wędliny pochodzące od lokalnych producentów. W sklepie będzie także można zakupić świeże ryby

Szansa na tanie zakupy

Otwarcie nowego sklepu franczyzowego Carrefour, to szansa na tańsze zakupy dla mieszkańców miasta, m.in. dzięki aplikacji lojalnościowej “Mój Carrefour”. Korzystający z niej konsumenci otrzymują dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły, sięgających nawet 50 proc., a w weekend zapłacą 10 proc. mniej za całe swoje zakupy. 

Z kolei seniorzy, którzy zrobią zakupy we wtorek z użyciem Karty Seniora, mogą otrzymać 10 proc. rabatu na całe zakupy w postaci kuponu, który mogą zrealizować podczas następnych zakupów. Mając na względzie czas i wygodę klientów, w nowym obiekcie zastosowane zostały nowoczesne kasy samoobsługowe. Rozwiązanie to jest dla wielu klientów atrakcyjnym i wygodnym sposobem na zaoszczędzenie czasu podczas zakupów.

Współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami w Polsce

Jednym z filarów rozwoju sieci handlowej Carrefour w Polsce jest inwestowanie w rozwój współpracy franczyzowej z lokalnymi przedsiębiorcami. Pierwszy sklep franczyzowy Carrefour powstał w Polsce już w 2007 r. w segmencie convenience. Od tego czasu sieć otworzyła już ponad 600 sklepów w tym formacie. W 2018 r., Carrefour Polska uruchomił pierwszy franczyzowy supermarket. Sklep w Dębicy będzie już 40. placówką w tym formacie działającą na terenie naszego kraju.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama