Carrefour wycofa się z Polski? Istnieje takie ryzyko
O tym, że Carrefour jest na sprzedaż, pisało już wiele branżowych mediów. Postanowiliśmy sprawdzić, o co chodzi i czy to oznacza, że za jakiś czas zakupy w tych sklepach w Polsce nie będą możliwe. Jak wygląda sytuacja?
Carrefour Polska w zagrożeniu?
Carrefour to francuska sieć sklepów przemysłowo – spożywczych. W Polsce mamy ich kilka rodzajów począwszy od ogromnych hipermarketów, skończywszy na małych punktach express. Przez lata klienci zdążyli przyzwyczaić się do wyboru produktów, jaki oferują oraz cen. Po ostatnich newsach pojawiających się w mediach niektórzy mogą się zastanawiać, czy ich ulubiony sklep jest w zagrożeniu.
Okazuje się, że Carrefour Polska szuka nowego nabywcy do oddziału w naszym kraju, jednak nie podjęto jeszcze żądnych konkretnych decyzji. Przedstawiciele firmy twierdzą, że nic nie wiadomo o sprzedaży aktywów. Według planu zorganizowanego już dawno sieć zamierza ciąć koszty i postawić na inwestycje online. Wyniki sprzedaży w Polsce nie są dla korporacji zadowalające, a to oznacza, że biznes jest mniej opłacalny niż w innych krajach. Czy do likwidacji rzeczywiście dojdzie, nie wiadomo, być może są to nieoficjalne dane, które muszą pozostać jeszcze w tajemnicy? Większość informacji na ten temat opublikował magazyn "Challenge".
W tym momencie Carrefour ma w Polsce 90 wielkich hipermarketów, 150 średnich marketów i aż 700 małych punktów. Do sieci należą również nowe dyskonty Supeco. Ciężko sobie wyobrazić, że nagle sklepy miałyby zniknąć i zamienić się w coś zupełnie innego. W końcu na pierwszy rzut oka nie wygląda na to, by biznes nie był opłacalny. Klienci regularnie mogą liczyć na promocje, a także korzystać z aplikacji lojalnościowej, a nawet z płatności odroczonych i rozłożonych na raty.
Carrefour gazetka i aktualne promocje
Jeżeli już wspomnieliśmy o promocjach, to warto przyjrzeć się, co aktualnie oferują francuskie markety. Czy pojawiło się coś specjalnego na wakacje lub jakiś rabat jest wyjątkowo atrakcyjny?
Gazetki Carrefour pojawiają się regularnie co tydzień. W nich znajdziemy zarówno produkty spożywcze, jak i przemysłowe, a dodatkowo specjalne katalogi z alkoholem. Przykładowo na targu świeżości do 5 lipca taniej o 40% kupimy brzoskwinie, a o 37% szynkę wieprzową. Hitem jest Pepsi w puszce pakowana po 24 sztuki w jednej zgrzewce w cenie 1,49 za sztukę 330 ml. Normalnie cena każdej wynosi 2,19 zł. To dobra okazja dla tych, którzy organizują jakieś przyjęcie.
Poza rabatami na artykuły spożywcze sieć przygotowała specjalną gazetkę z okazji dnia psa. Do 10 lipca kupować można tańsze karmy wielu marek i przysmaki tańsze o 50%. Cen jednej zabawki zaczyna się o 9,99 zł.
Miłośniczki tanich kosmetyków do 10 lipca korzystać mogą z rabatu – 20% na balsamy do ciała, dezodoranty, maski i szampony do włosów. Mleczka do opalania firm Ziaja, Nivea, Soraya, Dax, Kolastyna i Lirene kupimy taniej o 30%.
Gazetka Carrefoura:
Zobacz też tę gazetkę promocyjną:
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: