Znana marka ubrań dla dzieci zamyka część sklepów!

To nie pierwsza decyzja tego typu w branży handlowej. Na radykalne kroki związane z zamknięciami placówek zdecydował się ostatnio m.in. Douglas. Tym razem to Coccodrillo, znana sieć z artykułami dla dzieci, postanawia ograniczyć punkty sprzedaży.

Reklama

Coccodrillo szykuje zmiany

Zbilżające się zmiany wielu nazywa optymalizacją sieci sprzedaży. Polska marka odzieżowa, która słynie z odzieży dla niemowląt i dzieci, postanowiła zamknąć część swoich sklepów. Sprawa dotyczy galerii handlowych, gdyż posiadanie punktów właśnie tam zaczęło być mało opłacalne. O wiele bezpieczniejsze jest utrzymanie punktów sprzedaży poza centrami handlowymi, czyli w stacjonarne sklepy bezpośrednio przy ulicach.

Właściciel Coccodrillo zapowiedział też, że nie planuje kolejnych otwarć w galeriach, po tym, jak zakończą obowiązywać obecne umowy, kilka lokali zostanie zamkniętych. Plany na przyszłość są takie, że sieć będzie rozwijać salony w formule stacjonarnej franczyzowej. Aktualnie na rynku dostępne są aż 243 salony, a większość z nich otwarta jest właśnie poza galeriami. W ostatnim czasie powstało też 12 nowych salonów w formie stacjonarnej. Okazuje się, że przez obostrzenia związane z pandemią aż 150 sklepów zostało pozbawione dochodów. Nowe rozwiązania mają być wprowadzane po to, by na przyszłość uniknąć takich sytuacji.

Sklep internetowy Coccodrillo bije rekordy

Poza sklepami stacjonarnymi, najbardziej opłaca się inwestować w sprzedaż online i przez telefon Okazuje się, że w minionym półroczy sieć odnotowała rekordy sprzedaży w sieci. To, że warto inwestować w sprzedaż przez Internet, zauważyło wiele marek m.in. Douglas. Sieć w ostatnim czasie podjęła decyzję o zamknięciu wielu oddziałów w Europie, by skoncentrować się na sprzedaży online. Wygląda na to, ze sytuacja związana z koronawirusem kreuje nowe trendy i sprawia, że przedsiębiorcy staną się jeszcze bardziej przewidywalni i ostrożni.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama

Ding.pl to serwis internetowy prezentujący gazetki promocyjne oraz katalogi sklepów i dużych sieci handlowych. Dzięki geolokalizacji otrzymasz przede wszystkim oferty sklepów, z Twojego bliskiego otoczenia. Dodatkowo na stronie znajdziesz adresy sklepów, więc w trakcie podróży bez problemu trafisz do ulubionego sklepu.

Na naszym serwisie znajdziesz najlepsze promocje i oferty z całej Polski. Dzięki Ding.pl w prosty sposób porównasz ceny z różnych sklepów i rozsądnie zaplanujecie zakupy. Chcesz tanio kupić cukier lub panele podłogowe. Kupić rower na prezent? Spróbować piwa w okazyjnej cenie? Z Ding.pl jest to bardzo proste! U nas dostaniesz nową gazetkę promocyjną sklepu: Lidl, Biedronka, Media Markt czy Leroy Merlin.

Nie interesują cię wszystkie promocyjne produkty? Chcesz dostawać powiadomienia tylko od wybranych sieci? Wypatrujesz jakiegoś produktu w najniższej cenie? W Ding.pl zakupy są proste i przyjemne! W naszym serwisie możesz włączyć powiadomienia do ulubionych produktów i sieci sklepów, dzięki czemu nigdy nie przegapisz najlepszych ofert. Dodatkowo z Ding.pl możesz stworzyć listę zakupową, którą zabierzesz ze sobą!

Ding.pl jest wszędzie tam, gdzie najlepsze promocje i okazje! Z nami nigdy nie przegapisz nowych promocji sklepów Pepco, Jysk, Dino, RTV EURO AGD czy Rossmann!

Ding.pl jest dostępne również w formie aplikacji mobilnej. Możecie ją pobrać za darmo z naszej strony internetowej.

Eu Badge
Ding website logoKorzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu. Prywatność. Copyright by INTERIA.PL 1999-2024. Wszystkie prawa zastrzeżone.