Zmiany, zmiany. Chata Polska z nowym wyglądem sklepów i nowym logo
Chata Polska - sieć sklepów ogólnospożywczych rozwijająca się od 1997 r. i obecna na terenie siedmiu województw postanowiła zmienić wizerunek.
Odświeżenie marki zgodne z filarami jej sukcesu
Zgodnie ze strategią firmy "blisko, lokalnie, naturalnie" do specjalności sklepów Chata Polska należą polskie, lokalne produkty spożywcze a także produkty regionalne. Marka jest znana z ich najlepszego wyboru. Do swoich atutów sieć zalicza flagowy asortyment, do którego należą m.in.
- polskie i lokalne marki;
- doskonała znajomość kuchni regionów;
- szeroka oferta świeżych, lokalnych produktów oraz polskich regionalnych potraw i smakołyków;
- działalność na rzecz społeczności lokalnych i integracji sąsiedzkiej.
W bieżącym roku, po 25 latach działalności sieć postanowiła zmienić logo oraz dokonać przemodelowania wyglądu swoich sklepów.
Rozwój asortymentu
Przed odświeżeniem marki sieć wykonała analizę stylu życia polskich rodzin i młodszych pokoleń. Właściciele Chaty Polskiej liczą, że zmiany przyciągną do sklepów także kolejne pokolenia Polaków. Remodeling marki to nie tylko wprowadzenie odświeżonego logo, ale także o wiele cztytelniejsze rozplanowanie obszaru sprzedaży w sklepach a także bardziej efektywna ekspozycja towarów i innowacji technologicznych. Nowe rozwiązania pozwolą na optymalizację zużycia energii i zwiększenie wygody robienia zakupów, jak w przypadku wprowadzenia kas samoobsługowych.
Jak przekonuje Chata Polska do tych zmian dołączona zostanie nowa oferta asortymentowa. Już teraz, na półkach sieci znajdują się produkty polskie, a także oryginalne produkty z innych regionów świata, m.in. przetwory i makarony z Toskanii. W odpowiedzi na zmieniający się styl życia polskich rodzin Chata Polska wprowadziła także gotowe, domowe posiłki.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: