Zamówisz online, odbierzesz w sklepie – usługa Click&Collect w nowej odsłonie!
Obecnie codziennością są zakupy realizowane w dowolnym miejscu i czasie. Klienci chcą mieć możliwość wyboru - kupować wygodnie, czyli w sposób dostosowany do ich potrzeb i rytmu dnia. Oto wygodne połączenie świata wirtualnego i rzeczywistego proponuje CCC z wzbogaconą w nowe rozwiązania usługą Click&Collect! Poznaj je z nami!
Cel - zakupy mają być wygodne!
Konsumenci lubią mieć wybór. Oczekują elastyczności i chcą kupować w najbardziej wygodny dla siebie sposób. W CCC opracowanno szereg rozwiązań, które umożliwiają zakupy internetowe zarówno z poziomu przeglądarki, jak i w aplikacji mobilnej.
Rolę terminali zakupowych pełnią w salonach marki kioski internetowe a także tablety, które pozwalają zamówić wybraną parę butów czy akcesoria, których akurat nie ma na sklepowej półce. To też wygodna opcja! Ale czegoś brakowało.
Połączenie rozwiązań wirtualnych z rzeczywistymi
Jak podaje CCC, odpowiadając na oczekiwania klientów, marka postanowiła teraz wprowadzić do akcji swoją odświeżoną o nowe funkcje usługę Click&Collect, która umożliwia realizację zamówienia w sklepie online z odbiorem osobistym w wybranym salonie CCC.
Jak się kupuje z Click&Collect?
Dzięki Click&Collect, klienci mogą kupić dowolny produkt online i bezpłatnie odebrać go w okresie pięciu dni, we wskazanym salonie CCC.
Tym samym, na miejscu klienci mogą od razu przymierzyć obuwie, aby zobaczyć czy im odpowiada, a w razie potrzeby - zamienić je na inne, dostępne w salonie. Dotychczas usługa obejmowała wyłącznie asortyment dostępny w wybranym sklepie.
- W projektowaniu omnichannelowych rozwiązań naszym celem jest komfort Klienta. Usługa Click&Collect zyskała nową, odświeżoną formę. Dzięki temu, w zasięgu ręki jest teraz pełna oferta online, niezależnie od salonu, w którym zamówienie zostanie odebrane. Co ważne, usługa jest w pełni bezpłatna, Klient nie ponosi kosztów transportu z magazynu do wybranego sklepu. Widzimy już pierwsze efekty wdrożenia Click&Collect w odświeżonej wersji – dziś Klienci decydują się coraz częściej na tę formę dostawy – mówi Michał Pachnik, dyrektor e-commerce w CCC.
- Obecnie kontynuujemy prace rozwojowe i optymalizacyjne nad usługą Click&Collect, którą sukcesywnie będziemy rozszerzać o nowe funkcje - m.in. już w krótce zostanie ona udostępniona także w aplikacji mobilnej CCC - dodaje.
Na jakich rynkach działa odnowiona usługa Click&Collect?
Odnowiona usługa Click&Collect jest dostępna na polskim rynku od stycznia br. CCC. Uruchomiono ją także na rynku czeskim, słowackim oraz rumuńskim. W kolejnych miesiącach, to wygodne rozwiązanie ma się pojawić również w innych krajach.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: