Zakupy z RTV EURO AGD będą szybsze dzięki aplikacji!

RTV EURO AGD wdrożyło nowy sposób obsługi klientów. Dostawa będzie możliwa dzięki nowej aplikacji mobilnej, która skróci czas oczekiwania na towary do minimum.

Aplikacja mobilna.
Reklama

Sprawdzamy aplikację RTV EURO AGD

Dopiero co pisaliśmy o najnowszej apce IKEA, a już przychodzimy z informacją o kolejnej. Poszerzanie usług cyfrowych, nie jest niczym dziwnym. Z powodu trwającej pandemii to właśnie zakupy online stały się najbardziej pożądane. Im szybsze i wygodniejsze technologie mają do dyspozycji klienci, tym chętniej z nich korzystają. Nowa aplikacja RTV EURO AGD została wdrożona po to, by usprawnić obsługę i jeszcze lepiej realizować dostawy, a skierowana jest do techników-instalatorów sklepu.

Okazje się, że dzięki nowości pracownicy mogą otrzymywać natychmiastowe informacje dotyczące dostaw. Wiadomo m.in. o której godzinie były realizowane i w jakich ilościach. Dzięki temu można zaplanować jak najszybszą trasę dostarczenia zamówienia. Organizowanie czasu pracy ma być wygodniejsze i bardziej zrozumiałe. Wszystko to zgodnie ze specjalnym systemem TMS, który zaznacza punkty docelowe i organizuje najszybszą trasę dla kierowcy. Teraz zamiast papierowych formularzy pojawiają się te elektroniczne, łatwiejsze w obsłudze.

Jaki bonus dla klientów?

RTV EURO AGD zapowiedziało, że już niedługo klienci będą mogli śledzić swoje zamówienia poprzez aplikację. Dzięki temu wiadomo, będzie, gdzie dokładnie jest paczka, co pozwoli przewidzieć czas dostawy. Na ten moment, aby otrzymać dane na temat szczegółów, trzeba dzwonić do Contact Center. Składanie zamówień w internetowym sklepie RTV EURO AGD odbywa się w trzech krokach. Należy znaleźć wymarzony produkt na stronie i dodać go do koszyka, następnie należy wybrać opcję „Do domu”. Na końcu pozostaje wypełnienie danych i uiszczenie płatności.

Sprawdź promocje w gazetkach!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama