Żabka sprzedaje na wyspie!
Nowy pomysł może przekształcić się w biznesowy sukces najczęściej tylko wtedy, jeśli zostanie sprawdzony w praktyce. Podejście praktyczne do nowości ma Żabka, która nie ustaje z eksperymentami z nowymi formatami sklepów. Po placówkach na stacjach paliw, sklepach autonomicznych Żabka Nano, przyszedł czas na wyspy!
Pierwszy sklep Żabki na wyspie
Pierwszy sklep Żabki w nowej formule - wyspy - zaczął działać 16 marca br. w galerii handlowej w Poznaniu. Na wyspie handlowej Żabki, której powierzchnia nie przekracza 12 metrów kwadratowych, można kupić m.in. kawę z ekspresu, hot dogi, zimne napoje i przekąski churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka i polędwiczki na patyku.
Jak poinformowała sieć, asortyment produktów może różnić się w zależności od lokalizacji, jednak w głównej mierze będzie zawierał gotowe do spożycia przekąski i napoje.
Pomysł na rozwój
Dyskonter rozpoczynając "przygodę" z nowym rodzajem sklepów zamierza jeszcze bardziej dopasować swoją ofertę do potrzeb klientów i obudować ją w nową formułę sklepów - to pomysł sieci na rozwój.
- Prace nad konceptem trwały kilka miesięcy. Po przeprowadzeniu wielu rozmów, udało nam się stworzyć format, który odzwierciedla nasze intencje i potrzeby galerii. Słuchaliśmy opinii klientów i staraliśmy się dostosować naszą ofertę do ich potrzeb. Przeprowadziliśmy także analizę rynku w centrach handlowych, aby lepiej zrozumieć, jak działa ten sektor i jakie są jego perspektywy - poinformowała sieć w mediach społecznościowych.
Będą kolejne sklepy "na wyspach"
Dyskonter zapowiedział także, że w ciągu najbliższych miesięcy uruchomi kolejne wyspy pod swoim logo - w trzech dużych miastach. Sieć wskazała też, że w naszym kraju działa już ponad 9100 Żabek.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: