Wygrała jakość, a wraz z nią najlepsi "Mistrzowie Jakości", w trzeciej edycji konkursu Żabki!

W trzeciej edycji konkursu „Liga Mistrzów Jakości”, sieć handlowa Żabka wyróżniła swoich najlepszych franczyzobiorców. Przeczytaj i poznaj, jakie były kryteria konkursowe i najlepsze nagrodzone praktyki mistrzów jakości z Żabki.

Żabka już po raz trzeci nagrodziła Mistrzów Jakości
W trzeciej edycji konkursu „Liga Mistrzów Jakości”, sieć sklepów Żabka wyróżniła 3300 swoich franczyzobiorców. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Niedawno zakończyła się kolejna edycja konkursu "Liga Mistrzów Jakości". Gala finałowa, podczas której zostali ogłoszeni zwycięzcy, odbyła się 19 lipca br. Jak podała sieć handlowa, w trzeciej edycji konkursu „Liga Mistrzów Jakości”, Żabka wyróżniła 3300 swoich franczyzobiorców. Suma przyznanych nagród przekroczyła tym razem 6 milionów złotych. 

Szczegóły konkursu "Liga Mistrzów Jakości"

We wszystkich edycjach programu uczestniczyło 90 proc. franczyzobiorców, ubiegając się o zwycięstwo i tytuł Mistrza Jakości w swoich Regionach Sprzedaży. To miano uzyskało 10 osób prowadzących sklepy pod zielonym logo. Ich wysokość uzależniona była od miejsca, na którym uplasował się franczyzobiorca w ramach Regionalnego Rankingu. Za pierwsze miejsce Mistrz Jakości uzyskał 15 tys. zł, za II miejsce – 13 tys. zł, zaś franczyzobiorcy, którzy zajęli III lokatę – po 10 tys. zł.

Żabka już po raz trzeci nagrodziła Mistrzów Jakości
Od początku konkursu, nagrody o łącznej wartości 16 mln złotych otrzymało ponad 8 tys. przedsiębiorców z różnych części Polski. Fot. Adeobe Stock

Jakie były najważniejsze kryteria konkursowe?

Końcowy ranking pretendentów do zwycięstwa powstał na podstawie bieżącej punktacji i weryfikacji standardów jakości, które były stale sprawdzane. Wyróżnikami były takie kryteria jak:

  • dbałość o wysoki standard obsługi placówek,
  • dostępność sklepów dla klientów,
  • świeżość produktów i atrakcyjność usług.

Te elementy pokazują, jak istotne w handlu są takie czynniki jak: odpowiednia dbałość o potrzeby klientów i ich wrażenia zakupowe, które przekładają się bezpośrednio na budowanie więzi i lojalność wśród konsumentów. Następstwem "dobrych wrażeń" z zakupów w sklepach Żabki są m.in. osiągane przez franczyzobiorców wyniki finansowe.

W czasach dużej konkurencji oraz rosnącej świadomości i wymagań ze strony klientów powinniśmy zadbać o dostarczanie im jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Te bowiem wpływają na ocenę i budują pozytywną relację z marką. (...) Przedsiębiorcom zależy na tworzeniu satysfakcjonujących doświadczeń zakupowych m.in. dzięki zapewnieniu jak najlepszej obsługi, świeżości i dostępności wysokiej jakości produktów. W trzeciej edycji programu właśnie na jakość – wraz ze swoimi zespołami – postawiło blisko 8 tys. franczyzobiorców. Cieszymy się, że moglibyśmy nagrodzić najbardziej zaangażowanych – podkreślił Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Regionalne Rankingi Jakości i szkolenia

Jak podała sieć handlowa, przez pierwszą część roku sieć realizowano tzw. Regionalne Rankingi Jakości, odrębne dla każdego Regionu Sprzedaży. Nad prawidłowością konkursu pieczę sprawowała komisja konkursowa, składająca się z przedstawicieli m.in. Działu Wsparcia Sprzedaży i Działu Rozwoju Franczyzobiorców. W okresie trwania programu przedsiębiorcy mieli możliwość uczestnictwa w dodatkowych szkoleniach powiązanych bezpośrednio z tematyką „Ligi Mistrzów Jakości”, w tym dbałości o sklep, obsługi klienta czy aposobów zwiększenia sprzedaży.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama