Wszystko.pl: Nowe miejsce na udane zakupy online!

Wystartowała nowa platforma wszystko.pl. Do grupy sprzedających na nowym portalu dołączają przedsiębiorcy, prowadzący sprzedaż w internecie i mający zarejestrowaną w Polsce działalność gospodarczą. To wiele znanych marek!

Platforma wszystko.pl ruszyła 29 czerwca. Kilka milionów ofert w dniu premiery
Na wszystko.pl klient powinien móc łatwo i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się wyskakującymi co chwilę reklamami. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Wszystko.pl - już na pełnych obrotach

W czwartek, 29 czerwca, zgodnie z zapowiedziami, rozpoczęła działanie platforma zakupowa wszystko.pl. Jej twórcy z polskiej firmy technologiczej Comarch planują, że jednym z najważniejszych obszarów będzie oferta produktów beauty, obejmująca zarówno popularne marki masowe, jak i niszowe, które są zgodne z najnowszymi trendami, takimi jak naturalne, ekologiczne i certyfikowane.

Jak podał Comarch, jeszcze przed oficjalnym startem platformy, na portalu zarejestrowało się ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się znane marki w swoich kategoriach, m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych było już kilka milionów ofert.

Uruchomienie po testach

Comarch nową platformę zakupową wszystko.pl rozwijał od kilkunastu miesięcy. Polska firma technologiczna start portalu zapowiedziała na koniec czerwca. Od tego dnia serwis jest dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie.

Premiera nowego portalu zakupowego nastąpiła po fazie testów, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto. 

Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl. 

Ruszyła nowa platforma zakupowa wszystko.pl
Jednym z ważnych obszarów będzie m.in. oferta produktów beauty, obejmująca popularne marki masowe, jak i niszowe. Fot. Adobe Stock

Łatwe zakupy - przejrzysta strona i brak wyskakujących reklam

Atutem wszystko.pl dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania. Niedługo po starcie operator planuje udostępnienie konsumentom specjalnej, dedykowanej aplikacji mobilnej do realizowania zakupów.

Atrakcyjny pakiet benefitów dla sprzedawców

Aby przyciągnąć klientów, wszystko.pl stawia na kilka czynników. Wielu użytkowników kieruje się obecnie wiarygodnością właściciela platformy przy dokonywaniu wyboru. W przypadku wszystko.pl solidność i potencjał rozwoju są gwarantowane przez Comarch, który od ponad 30 lat buduje imponujące portfolio zaawansowanych produktów IT, w tym z sektora e-commerce. 

Dodatkowo, nowa platforma oferuje sprzedawcom atrakcyjne warunki, takie jak:

  • brak prowizji od sprzedaży,
  • darmowe prowadzenie konta,
  • darmowe metody promocji produktów,
  • dedykowanego opiekuna oraz atrakcyjne pakiety marketingowe.

Dzięki tym środkom wszystko.pl zamierza zapewnić konkurencyjne warunki dla sprzedawców, co przyciągnie ich uwagę i zachęci do dołączenia do platformy.

Według zapowiedzi kierujących portalem wszystko.pl, najważniejszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń podczas zakupów. - Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura. 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama