W sieci Netto rabat na produkty marki MasterChef!
W sieci Netto rusza akcja promocyjna pod tytułem „Mistrzowska akcja w Netto”. To doskonała okazja do tego, aby nabyć rabat na garnki i patelnie marki MasterChef.
Poznaj szczegóły mistrzowskiej akcji
„Mistrzowska akcja w Netto” trwa od 7 września i zakończy się 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W zamian za zakupy klienci otrzymują do 67% rabatu na wybrany asortyment z kuchennej kolekcji MasterChef. To wielka gratka dla fanów gotowania, ale także dla miłośników sprawdzonych sprzętów w swojej kuchni. Każde zakupy wynoszące minimum 25 zł to jedna naklejka. W celu uzyskania zniżki na upragniony produkt należy uzbierać 10 naklejek. Zbieranie naklejek może być też świetną zabawą, ponieważ zdobycze należy nakleić na karcie kolekcjonerskiej, którą klient otrzymuje w sklepie Netto.
Netto gazetka:
Mistrzowska jakość produktów
Zebranie naklejek upoważnia konsumentów do nabycia rabatu na zakup najwyższej jakości sprzętu, odpowiedniego do codziennego gotowania. Produkty wyróżnia wiele zalet, takich jak: estetyka, funkcjonalność, uniwersalność. To przede wszystkim wysoka jakość wykonania, zauważalna w każdym najmniejszym calu. Naczynia odporne są przede wszystkim na ścieranie oraz zarysowania. Nabywając naczynia można mieć pewność, że mają odpowiednią ochronę przed korozją. Dzięki temu mogą pozostać z właścicielami na długie lata. Wśród ofert znajdują się m.in.: patelnie i garnki o różnej średnicy oraz głębokości, nakładka do gotowania na parze.
Smaczne przepisy Mateusza Zielonki
Do projektu został zaproszony specjalny gość — kucharz Mateusz Zielonka. Znany głównie jako zwycięzca szóstej edycji programu MasterChef. W kampanii promocyjnej dzieli się swoją kucharską wiedzą, poprzez pokazanie użytkownikom prostych porad kulinarnych. Specjalnie przygotowane spoty pokażą jak przy pomocy naczyń marki MasterChef przyrządzić smaczne dania. Na stronie sieci Netto dostępne są również przepisy kucharza odpowiednie do wielu okazji.
Gazetka Lidl. Zobacz doskonałe sprzęty domowe!
Kampania reklamowa dostępna jest już w sieci!
Najnowszą kampanię można obejrzeć na platformie YouTube, Facebook, TikTok oraz w serwisach VOD. Warto dodać, iż kampania reklamowa „Mistrzowska akcja w Netto”, to kontynuacja historii bohaterów, którzy już występowali w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. Akcja promocyjna ma ogromny zasięg i była przygotowana przez profesjonalistów. Agencja Brand New Heaven odpowiada za produkcję oraz kreację projektu. Mistrzowska promocja sieci Netto to korzyść dla każdego. Warto z niej skorzystać!
Zobacz też aktualne promocje w Intermarche!
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: