W Pepco - zmiany, nie tylko wizerunkowe. W sprzedaży pojawi się żywność i sprzęt AGD!

Sieć Pepco zaprezentowała nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Duże zmiany!

Znana sieć zmienia się - nowy wygląd sklepów i nowe produkty
Będzie większa powierzchnia, na ladach żywność i sprzęt Agd. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Nowy asortyment w Pepco

Sklepy Pepco znane dotychczas jako niespożywcza sieć handlowa - diametralnie zmieniają wizerunek. W ślad za nowym hasłem marki "Poczuj jakość, pokochaj cenę" wszystkie placówki sieci przejdą metamorfozę, która w jeszcze większy sposób będzie odpowiadała na potrzeby klientów.

Nowa koncepcja sklepów Pepco zakłada ustandaryzowanie wyglądu wnętrza placówek, zadbanie o dobrą komunikację z klientami i wygląd zewnętrzny sklepów.

Zmiany - oczekiwane przez klientów - obejmą także uzupełnienie asortymentu sieci o artykuły spożywcze i AGD. Firma podaje, że na wiosnę br. w sklepach mają pojawić się w sprzedaży m.in. tostery i czajniki

Asortyment w Pepco
Asortyment w sklepach Pepco będzie oferowany na większej powierzchni. Fot: Pepco

Nowe sklepy w zmienionym formacie

Sklepy Pepco w zmienionym formacie można odwiedzić już m.in. w Warszawie i we Wrocławiu, a także w tych lokalizacjach, w których są otwierane są nowe sklepy sieci. W zmodernizowanych placówkach Pepco, zmieniona została m.in. powierzchnia sprzedażowa, która zwiększyła się średnio o ponad 14 metrów kwadratowych, m.in. dzięki zmniejszeniu części magazynowej. 

Jak podaje Pepco klient może liczyć obecnie na około 40 grup asortymentowych i 500 kategorii produktowych. W ofercie znajdzie on także wiele nowych kolekcji sezonowych, m.in. tych stworzonych specjalnie dla Pepco Indygo Loft, Cardio Bunny, czy Purple Glam, a także bogatą ofertę produktów licencjonowanych, np. Warner Bros, Disney

Według informacji Pepco, sieć zatrudnia obecnie 25 tys. osób w 17 europejskich krajach, włączając w tę liczbę ponad 10 tys. pracowników w Polsce i ponad 900 w poznańskiej Centrali. Pepoco stawia sobie ambitny cel i chce przeprowadzić opisywane wyżej zmiany w swoich sklepach, w Polsce i w Europie - do końca 2023 r.!

Przeczytaj także: Nowa limitowana kolekcja Cardio Bunny w Pepco! Ceny już od 8 zł!


 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama