Klienci ALDI zwiększyli zakupy owoców i warzyw o 110% w pięć lat.

Według badania Kantar Polska*, 60% Polaków planuje kupować więcej owoców i warzyw, co jest świetną wiadomością w kontekście trwającego sezonu na te produkty. ALDI połączyło te dane z własnymi analizami, informując, że w ciągu ostatnich pięciu lat odnotowali 110% wzrost sprzedaży owoców i warzyw.

wnętrze sklepu spożywczego
Dyskont fot. Wojciech Mateusiak
Reklama

Wzrost Zainteresowania Owocami i Warzywami: Polacy Biją Rekordy Zakupowe

Obecnie średnio w 4 paragonach na 10 znajdują się owoce lub warzywa, co stanowi optymistyczny sygnał. Na przestrzeni pięciu lat wzrost zainteresowania zakupem owoców i warzyw o ponad 100% jest w mojej opinii bardzo dobrym wynikiem, który może być potwierdzeniem, na to, że Polacy stawiają na zmianę wyborów żywieniowych - mówi Łukasz Góralczyk, Kierownik Kategorii Owoców i Warzyw w ALDI Polska. Co ciekawe, nasz wynik przewyższa osiągnięcia hiszpańskiego ALDI, gdzie w analogicznym okresie zanotowano wzrost sprzedaży owoców i warzyw o 39%*. Jednak tak duże różnice między Polską a Hiszpanią mogą wynikać z odmiennych warunków klimatycznych i kulturowych. W Hiszpanii, dzięki cieplejszemu klimatowi i dłuższemu sezonowi wegetacyjnemu, dostęp do świeżych owoców i warzyw jest łatwiejszy przez cały rok, dzięki temu ich spożycie jest na bardziej ustabilizowanym poziomie. Dieta śródziemnomorska od pokoleń bazuje na składnikach warzywnych i owocowychkonkluduje Góralczyk.

Najpopularniejsze Owoce i Warzywa w ALDI: Polacy Wybierają Zdrowe Opcje

Według ALDI, najpopularniejsze owoce to banany, cytryny, jabłka, mandarynki, pomarańcze, awokado i kiwi. Z kolei wśród warzyw klienci najczęściej wybierają marchew, cebulę, pomidory malinowe, czerwoną paprykę, ogórki szklarniowe, ziemniaki oraz różne rodzaje zieleniny. Dzięki promocjom na te produkty, klienci ALDI od początku 2024 roku zaoszczędzili już ponad 40%.

Kampania „Świeżość z Farmerem ALDIKiem”: Nowa Strategia ALDI

W tej chwili sieć prowadzi kampanię strategiczną, skoncentrowaną na świeżości, z Farmerem ALDIKiem jako główną postacią. Kampania ma na celu podkreślenie doskonałej jakości oraz świeżości warzyw i owoców oferowanych przez ALDI. Kampania została uruchomiona w Polsce 14 kwietnia.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama