W Carrefour powstała stacja do napełniania butelek kosmetykami!

Carrefour w swoich działaniach bardzo często stawia na zmiany proekologiczne. Tym razem współpraca sieci Carrefour z marką kosmetyczną Yope oraz startupem Swapp! zaowocowała stworzeniem stacji refillingowej. Klienci w specjalnym automacie mogą napełniać butelki wielokrotnego użytku kosmetykami Yope.

Reklama

Każdego roku na świecie zużywa się ogromne ilości plastiku. Wykorzystywanie tworzyw sztucznych znacząco wpływa na naszą planetę. Rozwiązanie jakie wprowadziła sieć Carrefour ma przyczyniać się  do zmniejszenia ilości zużytego plastiku z opakowań po kosmetykach. Takie rozwiązania dają wiele społecznych korzyści, ale nie tylko. Klienci kupując kosmetyki z automatu płacą jedynie za produkt, a nie opakowanie. To oznacza, że kosmetyki Yope ze specjalnej  stacji są tańsze o 15%.

Jak skorzystać z automatu?

To niezwykle proste i intuicyjne. Automat obsługą jest zbliżony do wielu ekspresów do kawy, dlatego obsługa urządzenia nie powinna przysporzyć żadnych problemów. Wystarczy tak naprawdę kilka kroków:

•    Wystarczy postawić pustą 500 ml butelkę we wskazanym miejscu, 
•    Następnie na ekranie wybrać interesujący klienta produkt, 
•    Płatności należy dokonać za pomocą terminala zbliżeniowego,
•    Na samym końcu pozostaje już tylko nacisnąć opcję: start. 

Można skorzystać z własnej butelki przyniesionej ze sobą, bądź zakupić lub wypożyczyć pojemnik już na miejscu. Oczywiście zgodnie z misją sieci - zakupione butelki służą do wielokrotnego użytku.

Jakie produkty oferuje stacja refilingowa w Carrefour?    

Produkty do napełnienia w automacie to kosmetyki marki Yope. Jest to polska marka składająca się z ponad 90% z naturalnych składników. Markę wyróżnia najwyższa jakość oraz bezpieczne dla skóry składniki. Wśród oferowanych kosmetyków znajdują się: łagodne mydło antybakteryjne, szampon Mleko Owsiane, żel pod prysznic Yunnan oraz naturalne mydło w płynie Werbena.    
Sieć Carrefour ma w planach sukcesywnie wprowadzać zmiany, które mają służyć wspólnej planecie. Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i zrównoważonego rozwoju w Carrefour, dodaje: „W 2018 roku

Grupa Carrefour zobowiązała się w ramach polityki opakowań do ograniczenia ilości wytwarzanych odpadów opakowaniowych. Główne cele wyznaczone w tym obszarze to: wprowadzenie do 2025 r. 100 proc. opakowań własnej marki nadających się do recyklingu lub kompostowania, a także zmniejszenie masy opakowań własnej marki do 2022 roku o 5 proc. w porównaniu z 2017 r.”. Stworzenie w sieci automatu jest na chwilę obecną testem, który ma wskazać realne zapotrzebowanie na tego typu usługę. Biorąc pod uwagę coraz większą świadomość konsumentów, w doborze ekologicznych opakowań,  projekt może szybko odnieść zamierzony sukces.    

Sprawdź promocje w sklepach!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama