Vivi Nova orzeźwiający napój od robota

Szwajcarska sieć handlowa Migros stworzyła napój - "opracowany" przez sztuczną inteligencję. Jak twierdzi marka, jest to pierwszy tego rodzaju napój wśród detalistów na całym świecie.

Napój od sztucznej inteligencji
Vivi Nova napój o obniżonej zawartości cukru. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Zaprogramowano najnowsze trendy napojowe

Sieć handlowa Migros ma w swojej ofercie coś wyjątkowego dla miłośników prostej przyjemności w postaci napoju Vivi Nova. Ten wyjątkowy napój został stworzony z wysokiej jakości składników, co przekłada się na ich doskonały smak. Co wyróżnia Vivi Nova spośród innych napojów, to fakt, że są one w pełni wegańskie.

Jak podaje portal esmmagazine.com, receptura napoju została przygotowana z uwzględnieniem najważniejszych trendów na rynku napojowym. Napój o wdzięcznej nazwie Vivi Nova to wegańska propozycja płynnego orzeźwienia o obniżonej zawartości cukru, a sok z jagód kamczackich nadaje mu szczególnego charakteru – podał sprzedawca. 

Robot wybiera składniki

Robot, którym w tym przypadku był to ChatGPT, wybrał składniki, wyjaśniając, że „sok z jagody kamczackiej chroni komórki przed uszkodzeniem, sok z limonki zwiększa odporność, a proszek z korzenia cykorii wspomaga trawienie”. Zamiast tradycyjnych składników pochodzenia zwierzęcego, Vivi Nova korzysta z naturalnych składników roślinnych, dzięki czemu może cieszyć się popularnością zarówno wśród wegan, jak i osób o innych preferencjach żywieniowych.

Dzięki swoim wyjątkowym smakom i recepturze, napoje Vivi Nova mogą szybko zdobyć popularność wśród klientów sieci Migros. Jest to doskonały wybór zwłaszcza dla tych osób, które cenią sobie nie tylko smakowite napoje, ale również troskę o środowisko i dobro zwierząt. 

Pomocna dłoń człowieka

Jak podał portal esmmagazine.com, do prawidłówego obliczenia wartości odżywczych produktu wymagany był zdaniem detalisty, wkład doświadczonego personelu, ponieważ było to zbyt wymagające zadanie dla sztucznej inteligencji.

Opracowanie nowej receptury napoju Vivi Nova, od koncepcji składu - do wytworzenia produktu finalnego, czyli napoju, zajęło marce tylko dwa dni. Także opakowanie mające być silnym akcentem wizerunkowym marki i nowego produktu zostało również "opracowane" przez Midjourney we współpracy z Unreal Engine. Rozlewnia w Eglisau w Zurychu umożliwiła szybkie przetestowanie i butelkowanie produktu.

Vivi Nova jest teraz dostępna w oddziałach Migros Cooperative Zurich, a także w całej Szwajcarii w Migros Online. Ciekawe kiedy podobny produkt zawita do Polski! 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama