Transformacja w Carrefour! Kupisz nowe produkty!

Carrefour promuje Tydzień Transformacji Żywieniowej. Sprawdź, o co chodzi!

Reklama

Pakt Carrefour

Sieć Carrefour chce przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Z tego powodu zawarty został pakt, który ma w tym pomóc. Sieć zobowiązała się poszerzyć swoją ofertę produktów. Jest to jedna ze strategii wspomnianej transformacji. Akcja dedykowana nowym produktom nosi tytuł: Tydzień Transformacji Żywieniowej. Kampania potrwa do 20 września.

Powodem wprowadzenia zmian są m.in. wymagania klientów i zmieniające się trendy w społeczeństwie. Coraz większe zainteresowanie wzbudzają produkty zdrowe i wyprodukowane z szacunkiem do środowiska naturalnego.

Gazetka Carrefour!

Jakie to produkty?

W Carrefour znajdziemy około 1500 nowych zdrowych i zrównoważonych produktów. Zwiększona zostaje również oferta BIO oraz marki własnej. W akcji weźmie udział 14 marek. Są to: Barilla, Bonduelle, Colgate, Danone, Essity, Henkel, Johnson & Johnson, Loreal, Mars, McCain, Mondelez, Nestle, Procter & Gamble i Unilever. Każdy z tych produktów będzie dostępny w specjalnej, dedykowanej strefie sklepów.

Carrefour podejmuj też inne działania w zakresie żywności, m.in. współpracuje z lokalnymi dostawcami, wprowadza opakowania nadające się do recyklingu oraz umożliwia zakup produktów na wagę do własnych opakowań. 

Zobacz też promocje w Intermarche!


 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama