Znana sieć sklepów ma już 8 milionów użytkowników i zapowiada na wrzesień mocne uderzenie - Premium Week!

Działająca w Polsce sieć sprzedaży książek, wydawnictw muzycznych, filmów, gier, programów, odbitek, audiobooków, akcesoriów komputerowych oraz prasy i wielu innych artykułów, nie zwalnia tempa. Przeczytaj nasz materiał i bądź gotowy na wrześniowe spotkanie!

Premium Week już we wrześniu
Po książkę, po płytę, po grę i co dusza zapragnie. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Milion nowych użytkowników

W ciągu ostatniego roku do Empik Premium i Empik Premium Free dołączyło niemal milion nowych użytkowników. To oznacza, że z pakietu benefitów, w tym zniżek i darmowej dostawy, korzysta już blisko 8 mln klientów. Zaoszczędzili oni w sumie 181 mln zł w rok. Trzy lata temu Empik uruchomił program Empik Premium. Rok później wystartowała również  bezpłatna usługa Empik Premium Free, dzięki której miliony użytkowników zyskały m.in. darmową dostawę zamówień online.

Jak podkreśla Kasper Yearwood, Data Intelligence and Customer Insights Director w Empiku: – Polacy pokochali usługi Empik Premium, bo to przede wszystkim realne oszczędności przy codziennych zakupach. W wersji płatnej to między innymi 15 proc. stałej zniżki w salonach, do 20 proc. zniżki na Empik.com, nielimitowane dostawy za 0 zł kurierem, do salonów i tysięcy punktów odbioru oraz ekskluzywne promocje. Klienci Premium zyskują także dostęp do ponad 15 tys. e-booków i audiobooków w Empik Go i regularnych przedsprzedaży oraz rabatów na topowe wydarzenia kulturalne w Empik Bilety i Going.

Finansowe korzyści dla subskrybentów Empik Premium i Empik Premium Free

Z danych biura prasowego Empiku wynika, że przeciętny użytkownik zaoszczędził dzięki benefitom 783 zł, a rekordzista – aż 73 750 zł. Łączne oszczędności subskrybentów Empik Premium i Empik Premium Free w ciągu ostatniego roku wyniosły prawie 181 mln zł. Od początku działania programów to ponad 380 mln zł, w tym niemal 40 mln zł dzięki darmowej dostawie zamówień online.

Empik Premium
Warto skorzystać z ofert na Premium Week, to już niedługo! Fot. Empik.

Jakie produkty wybierają użytkownicy Empik Premium i Empik Premium Free?

Użytkownicy usług Premium najczęściej polują na okazje w salonach Empik po południu, w godzinach między 15 a 19. Wieczorem chętniej korzystają natomiast ze smartfona czy laptopa – najwięcej zamówień na Empik.com i w aplikacji mobilnej Empik składają w godz. 20-22. Najpopularniejsze metody dostawy paczek wśród Premiumowiczów to: odbiór w salonie i dostawa do w punktu odbioru.

Do ich ulubionych kategorii należą książki oraz zabawki. Do tej pory zakupili ich odpowiednio łącznie 37 mln egz. i blisko 6 mln szt. Najczęściej wybierają kryminały i thrillery oraz literaturę dziecięcą. Poza tym chętnie sięgają po gry planszowe, zręcznościowe i karciane. Wśród kategorii, które notują największą dynamikę sprzedaży i stały wzrost zainteresowania ze strony Premiumowiczów, można wymienić elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród oraz sport.

Przygotuj się na 12 września

Empik już teraz zapowiada tygodniowy festiwal promocji Premium Week, z atrakcyjnymi ofertami kierowanymi specjalnie do użytkowników usług Empik Premium. Na klientów będą czekały zniżki, w tym codzienne „hity dnia” oraz atrakcyjne oferty obejmujące zarówno książki czy muzykę, ale również produkty z kategorii Zdrowie i Uroda, Elektronika, AGD, Zabawki, Dom i Ogród czy Sport.

Akcja wystartuje 12 września i potrwa cały tydzień. Warto z wyprzedzeniem aktywować sobie subskrypcję Empik Premium, tym bardziej, że teraz dostępna jest 20 proc. taniej – tylko 39,99 zł za rok (3,33 zł miesięcznie)!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama