Ta marka obuwnicza ogłosiła stan upadłości po 50 latach działalności
Kolejna znana marka ogłosiła stan upadłości ze względu na ogromne problemy finansowe i brak perspektyw na polepszenie fatalnej sytuacji. Tym razem chodzi o popularną firmę Minelli, która zajmuje się produkcją modnych butów od 50 lat. Czy ma jeszcze szansę na ratunek? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się wszystkich szczegółów.
Minelli bankrutuje. Co trzeba wiedzieć o tej marce obuwniczej?
Minelli jest francuską marką obuwia, która zdobyła uznanie zarówno na rodzimym, jak i międzynarodowym rynku. Założona w 1973 roku, jest synonimem elegancji i nowoczesności w świecie modowym. Stawiając na jakość, komfort i innowacyjność, Minelli zawsze zależało na tworzeniu kolekcji, które będą wpisywać się w oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Kolekcje Minelli obejmują różne style i modele obuwia, przeznaczone są zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W ofercie marki znaleźć można eleganckie szpilki, wygodne buty na co dzień, stylowe botki, a także obuwie męskie o klasycznej i nowoczesnej linii. Minelli słynie również z oferty dodatków tj. torby czy paski, co umożliwia klientom tworzenie spójnych i modnych stylizacji. W swoich projektach Minelli często balansowało pomiędzy elegancją a luzem, dostarczając propozycje na różne okazje i pory roku.
Warto wiedzieć, że strategia marki Minelli zawsze opierała się na budowaniu silnej relacji z klientami oraz dostarczaniu produktów o wysokim standardzie i ciekawym, oryginalnym designie. Sklepy Minelli były miejscem, gdzie klienci mogli liczyć na profesjonalne doradztwo i przyjemną atmosferę zakupów.
Dlaczego Minelli bankrutuje? Co dalej z tą marką obuwniczą?
W artykule w serwisie dlahandlu.pl znalazła się krótka wypowiedź zarządu Minelli, która wyjaśnia, dlaczego marka wpadła w tak poważne problemy i co może stać się z nią w przyszłości: “Pomimo wysiłków zespołów i kierownictwa, Minelli nie może już prowadzić działalności w obecnym zakresie i nie może samodzielnie stawić czoła kosztom restrukturyzacji niezbędnym do zapewnienia swojej przyszłej rentowności. Trwają rozmowy z potencjalnymi nabywcami”.
Minelli wpadło też problemy ze względu na rozwój sprzedaży online wśród konkurencji, klienci coraz chętniej wybierają zakupy w internecie, ponieważ można je zrobić w komfortowych warunkach i co najważniejsze, w bardzo szybki sposób np. za pomocą smartfona w trakcie powrotu z pracy. Do kłopotów marki na pewno przyczyniła się też wysoka inflacja, przez to konsumenci zaczęli częściej decydować się na tanią modę.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: