Streetwearowa kolekcja w Lidlu! To prawdziwy fenomen mody!

Tego nikt się nie spodziewał. Lidl Polska wprowadził limitowaną kolekcję produktów z autorskim logiem swojej marki. To coś, o co fashioniści w wielu krajach walczą za wszelką cenę. Nie łatwo je zdobyć, gdyż sprzedawane są w wersjach limitowanych, a ich ilość jest mocno ograniczona. Sprawdźcie, czy Was też zachwycą!

Produkty markowe sieci Lidl.
fot. materiały prasowe Lidl
Reklama

Takich produktów jeszcze w Polsce nie było

Jakiś rok temu wiele portali związanych z modą pisało na temat m.in. modnych sneakersów z Lidla. Okazały się czymś absolutnie fenomenalnym, za czym mnóstwo fashionistów goniło do sklepów. Wcześniej nie mogliśmy liczyć na elementy tej oryginalnej kolekcji w Polsce. Dostępne były wyłącznie we Francji, Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Tym razem, z najnowszego katalogu sieci Lidl dowiadujemy się, że 26 kwietnia na półkach naszych sklepów też wreszcie pojawi się streetwearowa kolekcja.

Co będzie można kupić?

Fani Lidla będą mieli do wyboru luźne T-Shirty sportowe w wersji damskiej lub męskiej. Do tego szeroki zakres rozmiarów od S-XL. Cena to 24,99 zł. Poza koszulkami kupić da się dwie wersje długich, białych skarpetek - skarpety Crivit - z charakterystycznym logiem oraz klapki w rozmiarach 37-46. Trzeba przyznać, że to kolekcja dla odważnych, którzy chętnie będą darmową reklamą dyskontu. Prawdopodobnie większość kupujących nie zechce nosić tych ubrań na co dzień, za to chętnie wykorzysta je do artystycznych sesji zdjęciowych, czy innych oryginalnych przedsięwzięć. Zobaczcie produkty w gazetce!

Czy warto mieć taki produkt?

Wiadomo, że wśród nas znajdą się zarówno sceptycy, jak i osoby zachwycone limitowaną kolekcją. Warto jednak wiedzieć, że za granicą naszego kraju takie produkty znikały w ekspresowym tempie, a później sprzedawane były na serwisach internetowych za kolosalne sumy pieniędzy. Jeżeli ktoś naprawdę chciał je mieć, musiał się szczególnie postarać. Planujecie wybrać się na zakupy do Lidla w przyszły poniedziałek? Już teraz zarezerwujcie sobie czas na długie stanie w kolejce.

Takie akcje organizowały też inne firmy

To nie pierwsza marka, które zdecydowała się na podobną kolekcję. Wcześniej swoimi hitami zaskakiwał DHL, sprzedając T-shirt z logo firmy kurierskiej. Znaleźć można je było na rynku gruzińskim. Inną siecią, która chwaliła się kolekcją streetwearową, była IKEA.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama