Sportowa marka Reebok w nowej odsłonie, w CCC - tego jeszcze nie było!

Grupa CCC podpisała z Authentic Brands Group, 10-letnią umowę licencyjną dotyczącą marki Reebok. CCC otrzyma szybszy dostęp do nowości, trendów produktowych tej znanej marki i wiele więcej! Przeczytaj i dowiedz się szczegółów.

Nowy rozdział dla marki Reebok w Polsce. Grupa CCC i Authentic ogłaszają ważne partnerstwo
Otwarte drzwi dla szerokiej palety najnowszych produktów Reebok w sklepach CCC. Źródło: Adobe Stock
Reklama

W CCC nie tylko sportowy bucik Reebok na nóżkę

Podpisanie kontraktu między Grupą CCC a Authentic Brands Group (Authentic) jest przełomowym wydarzeniem w świecie mody, w Polsce. Authentic, będący jednym z największych na świecie licencjodawców, otworzył drzwi do szerokiej palety produktów Reebok dla Grupy CCC. Dzięki temu, CCC będzie dystrybuować ofertę produktów Reebok, która obejmuje nie tylko obuwie, ale także odzież sportową, torby i bagaż. 

- Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Grupą CCC dot. marki Reebok, ważnego brandu dla kultury sportowej, z lojalną i aktywną społecznością na całym świecie - powiedział Henry Stupp, dyrektor generalny obszaru Lifestyle w regionie EMEA oraz Indiach w firmie Authentic - Doświadczenie Grupy CCC w handlu detalicznym i dogłębne zrozumienie potrzeb konsumentów, umożliwia marce Reebok zwiększenie udziałów rynkowych w tym ważnym regionie. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie bliskiej współpracy z Zespołem CCC, która pozwoli nam na rozszerzenie globalnego zasięgu brandu Reebok.

Sportowa pasja od Reebok bliższa polskiemu klientowi

Jak podała w komunikacie sieć handlowa CCC, nowa, 10-letnia umowa licencyjna z opcją przedłużenia na kolejną dekadę umożliwia stabilność i długoterminowe perspektywy dla obu stron.

Dodatkową korzyścią dla CCC z podpisanej właśnie umowy będzie możliwość bezpośrednich zakupów produktów sportowych bezpośrednio z fabryk Reeboka, ich sprzedaż w kanałach własnych takich jak: CCC, HalfPrice, Eobuwie.pl, Modivo oraz dystrybucja w kanałach tzw. monobrandowych. Tym samym, sieć handlowa CCC będzie mogła zrezygnować ze współpracy z pośrednikami marki Reebok, stając się jej bezpośrednim dystrybutorem.

Z powyższych zalet podpisanej umowy - skorzystają przede wszystkim klienci mając teraz dostęp do światowej i najnowszej oferty produktowej marki Reebok.   

Authentic to jedna z największych, globalnych firm, która pracuje wyłącznie z najbardziej wiarygodnymi, wyselekcjonowanymi partnerami. Dlatego cieszymy się bardzo, że możemy dołączyć do tego grona. Dla Grupy CCC ta współpraca to także dostęp do jeszcze szerszej oferty Reeboka i najbardziej efektywny biznesowo model współpracy w kontekście maksymalizacji marżowości, który dodatkowo pozwoli w pełni skorzystać z efektu skali i synergii szyldów. Chcemy, aby produkty marki Reebok były obecne na wszystkich rynkach działalności Grupy i w każdej z naszych linii biznesowych – CCC, eobuwie.pl, Modivo, HalfPrice, zarówno online jak i w sprzedaży stacjonarnej – powiedział Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC – Wraz z Authentic chcemy zapewnić europejskim klientom wygodny, wielokanałowy dostęp do fenomenalnych produktów marki Reebok - dodał Dariusz Miłek.

Grupa CCC i Authentic podpisały europejski kontrakt dot. marki Reebok
CCC, będzie mogła prowadzić także sklepy monobrandowe, co z pewnością przyciągnie uwagę wielu miłośników marki Reebok w Polsce. Fot. Grupa CCC

Reebok - inspiracja od pokoleń

Znana marka Reebok już od pokoleń inspiruje, łączy i oferuje produkty nie tylko dla sportowców profesjonalistów, ale także fanów aktywności fizycznej na całym świecie. Marka jest głęboko zakorzeniona w profesjonalnym sporcie, kulturze sneakersów i odzieży sportowej.

Od stworzenia pierwszego buta do biegania z kolcami ponad sto lat temu, przez przełomową technologię THE PUMP, po wielokrotnie nagradzane modele Nano i Floatride, Reebok jest pionierem w obszarze produktów sportowych i nieustannie wprowadza innowacje, które zmieniają branżę.

Reebok Classic Leather i Club C ugruntowały swoją pozycję ikon dzięki ponadczasowym oraz klasycznym projektom, które po raz pierwszy zadebiutowały prawie 4 dekady temu i nieustannie powracają w nowych odsłonach dzięki współpracy ze światowej sławy twórcami i domami projektowymi.

CCC także ze znakiem towarowym Reebok

Jak przekazała sieć handlowa, kolejnym ważnym profitem z podpisanej umowy licencyjnej jest także to, że obejmuje ona również prawo do posługiwania się znakiem towarowym Reebok w celach reklamowych i promocyjnych.

CCC podpisała z Authentic także umowę licencyjną na dystrybucję w swojej sieci, butów damskich marki Nine West oraz prowadzi rozmowy dotyczące kolejnych umów. Rozbudowa portfolio licencji to kolejna rozwijana przez Grupę CCC gałąź działalności, która pozwala jej na zapewnianie atrakcyjnej oferty dla klientów.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama