SPAR w letniej kampanii: Marki własne na pierwszym planie!

W nowej, letniej kampanii promocyjnej pod hasłem „Lato ze SPAR”, sieć sklepów zamierza zainteresować klientów bogatą ofertą artykułów marek własnych, popularnych w okresie lata. Przeczytaj i wybierz najbardziej przydatne produkty!

SPAR stawia na marki własne w letniej kampanii
SPAR intensyfikuje promocję marek własnych w letniej kampanii. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Marki wałsne Spar na lato

SPAR nie po raz pierwszy przygotował ekscytującą ofertę na letnie miesiące, skupiając się na promocji swoich marek własnych. W ramach dynamicznej kampanii promocyjnej, SPAR chce mocno podkreślić swoje szerokie portfolio produktów, które codziennie mogą być podstawą naszego pożywienia: produktów na grilla, napojów, lodów, soków, czy piw itp. 

Od owoców, do artykułów higienicznych

Jak podaje marka, od świeżych owoców i warzyw, po produkty spożywcze, higieniczne i wiele innych, marki własne SPAR zapewniają wysoką jakość i konkurencyjne ceny. Klienci w sklepach dyskontera mają możliwość zakupienia polskich produktów w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany.

Latem - nie tylko napoje

Nowa akcja promocyjna "Lato ze SPAR" ma zachęcić do odwiedzenia sklepów sieci i to, nie tylko za sprawą szerokiej oferty artykułów, ale także dzięki gwarancji obeności w ofercie produktów codziennego użytku oferowanych w najlepszej relacji ceny do jakości. W letnie, upalne dni kupujemy nie tylko napoje - twierdzi SPAR i zachęca do odwiedzenia swoich sklepów szczególnie w celu poznania niespodzianek. A jest ich kilka! 

Spar na lato - marki własne na topie
W letnie, upalne dni sięgamy nie tylko napoje. Fot. Materiały prasowe

Czym SPAR chce zaskoczyć swoich klientów?

Elementami, które mają podnieść zainteresowanie ofertą marki na tegoroczny okres lata są dwa hity. W ofercie letniej sieci nie mogło zabraknąć oczywiście dań gotowych, które są idealnym rozwiązaniem dla osób ceniących wygodę i szybkie przygotowanie posiłków. 

Co więcej, SPAR nie zapomniał również o klientach z nietolerancją glutenu, proponując szeroki wybór dań bezglutenowych. Dzięki temu SPAR nie tylko spełnia oczekiwania swoich klientów, ale również stawia na różnorodność i dostosowanie się do różnych potrzeb żywieniowych.

Siłą SPAR są marki własne

Jak podaje sieć handlowa, jej siłą są coraz wyraźniej obecne marki własne. Obecnie, w ofercie marki własnej Spar znajduje się już ponad 600 produktów, a w planach jest zwiększenie asortymentu do 1000 pozycji. Jak zapewnia sieć, dzięki produktom Spar klient otrzymuje szeroki wybór produktów codziennego użytku w najlepszej relacji ceny do jakości, natomiast partnerzy handlowi osiągają wysoką marżę i konkurencyjne ceny.

W kategoriach letnich, dyskonter oferuje m.in. wody mineralne Spar, soki Spar,  lemoniady i soki Fresh to Go. Nowa kampania ma być widoczna w sklepach, w gazetkach reklamowych, na bilbordach i w social mediach.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama