Sinsay otworzył swoje salony we Włoszech i w Grecji
Rosnące zainteresowanie ofertą online sieci odzieżowej Sinsay we Włoszech i w Grecji było jednym z czynników, który wskazał właściwy kierunek dalszej ekspansji marki.
Słuszny kierunek rozwoju
W komunikacie spółki LPP właściciela sieci odzieżowej, podano, że otwarte zostały sklepy marki Sinsay we Włoszech, w miejscowości Marcon i w Grecji, w Heraklionie. Spółka jednocześnie zapowiedziała rozwój ekspansji w kierunku południowym Europy. Na ten rok LPP zapowiada również otwarcie stacjonarnych salonów Sinsay m.in. w Atenach, Mediolanie oraz w Salonikach.
Nowe sklepy - przyciągają wzrok
Nowe sklepy Sinsay wyróżniają się awangardową stylizacją i różnobarwnymi akcentami wystroju wnętrza. Pierwszy, włoski salon stacjonarny Sinsay w mieście Marcon, w prowincji Wenecja ma powierzchnię 1,4 tys. mkw. Sklep stacjonarny sieci, w greckim Heraklionie to lokal o powierzchni ponad 1 tys. mkw., w którym również zadbano o efektowne i miłe dla oka zaaranżowanie całej ekspozycji. Oferta odzieży i akcesoriów została uzupełniona różnorodnymi elementami wyposażenia wnętrz, kosmetykami, zabawkami oraz akcesoriami dla zwierząt.
- Duże zainteresowanie naszą ofertą online we Włoszech przekonało nas do uruchomienia sprzedaży stacjonarnej Sinsay w tym kraju. Debiut w tym miejscu jest nieprzypadkowy. Rynek włoski traktujemy jako przyszłościowy również dla innych brandów. Takim obszarem jest też Grecja. Jesteśmy przekonani, że dostępność oferty zarówno w kanale e-commerce, jak i w sprzedaży tradycyjnej przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na Bałkanach, które już od kilku lat pozostają dla nas jednym z najważniejszych regionów – powiedział, cytowany w komunikacie, Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
- Ewolucja marki zarówno poprzez rozbudowę sieci sprzedaży, jak i dopasowanie asortymentu do aktualnych oczekiwań, jest wynikiem rozwoju i dojrzewania brandu wraz z jego klientami – dodał Przemysław Lutkiewicz.
Marka Sinsay - to już 10 lat!
Marka Sinsay zadebiutowała na polskim rynku w 2013 r., otwierając pierwsze salony w kilku największych miastach w Polsce. W tym samym roku Sinsay podjął wyzwanie ekspansji zagranicznej i uruchomił sklepy stacjonarne w Czechach i na Litwie. Marka ma swoje sklepy na 19 rynkach offline i 17 online. LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 r.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: