Rozgrzewająca premiera w Lidlu! Raper robi niezłe zamieszanie! [NOWY PRODUKT, SZCZEGÓŁY]

W sklepach gwar. Lidl chwali się premierą nowego produktu. Napoje MISS TI by Quebonafide wreszcie trafiły na półki, a młodzi ludzie spieszą sprawdzić, czy smak matchy będzie lepszy niż ten od innego rapera Maty sprzedawany niedawno w McDonald’s. Kolejna gwiazda rynku muzycznego przyciąga na zakupy swoich fanów!

Napoje Quebo w Lidlu.
Reklama

Premiera MISS TI by Quebonafide

Lidl zapowiedział premierę MISS TI by Quebonafide na 9 lutego. Od środy w sklepach znaleźć możemy nowe napoje sygnowane ksywą kultowego, polskiego rapera. O całym zdarzeniu od jakiegoś czasu, głośno było w mediach społecznościowych m.in. na Instagramie. Przypominano tam o wszystkim, interesującymi grafikami i hasłami reklamowymi. Dziś w dyskoncie gwar, bo wielu spieszy, by spróbować trunków i wydać własną recenzję.

MISS TI by Quebonafide to napoje promowane jako naturalne, warzone w południowej Korei. Na butelkach pochodzących z recyklingu pojawiają się azjatyckie znaki i motywy. Za 500 ml zapłacimy w Lidlu 9,99 zł. Do wyboru zielona Matcha Latte oraz żółta Milk Tea. Pierwszy smak wielu osobom kojarzy się z ofertą rapera Maty w McDonald’s. Wtedy klienci byli rozczarowani pozycją z menu. Rzekomo był słabej jakości i nie zadowalał kubków smakowych młodzieży. Fani zielonej herbaty mają nadzieję, że tym razem będzie nieco lepiej.

Premiera MISS TI by Quebonafide zapowiedziana była takim filmem na kanale Lidl:

Lidl przeżyje oblężenie z powodu MISS TI by Quebonafide?

Na zakupach w Lidlu klientów nigdy nie brakuje, teraz może się okazać, zobaczymy jeszcze większe kolejki, a głównymi sprawcami tłoku będzie młodzież uwielbiająca rapera, Quebonafide to tak naprawdę Kuba Grabowski, którego początki na scenie muzycznej sięgają już 2008 roku. Na swoim koncie ma kilka albumów docenionych przez rzesze fanów. Na przykładzie innej popularnej gwiazdy specjalizującej się w tym samym gatunku – chodzi oczywiście o Matę, wiemy, jak wielkie zamieszanie potrafi zasiać oferta produktów promowanych nazwiskiem, czy pseudonimem znanych osobowości.

MISS TI by Quebonafide w Lidlu może spowodować, że fani nieodwiedzający do tej pory dyskontu zbyt często, zaczną pojawiać się tam tylko po to, by zdobyć kilka sztuk napoju. Gdy w McDonald’s królował zestaw Maty, pobito rekordy sprzedaży, a młodzi ludzie tworzyli niebagatelny szum przed prawie każdą restauracją w Polsce.

Jak widać na stronie internetowej, napoje wyglądają tak:

Napoje w Lidlu
Screen ze strony sieci Lidl

Co tak naprawdę zawierają napoje MISS TI?

Głównym składnikiem napojów od Quebonafide jest zielona herbata japońska. To sproszkowany specyfik o szalenie intensywnym aromacie, smaku i kolorze. Zawdzięcza się to specjalnemu i długotrwałemu procesowi przygotowania oraz upraw. Produkt chwalony jest za naturalność. Jeden z dwóch wariantów dodatkowo wzbogacono o mleko. Zadowoleni powinni być zarówno weganie, jak i osoby jedzące produkty pochodzenia zwierzęcego. Lidl ogłaszał też, że trunki otrzymały wysoki wskaźnik Nutri-Score, który kwalifikuje daną żywność jako zdrową i wartościową dla organizmu.

Jesteście zainteresowani nowością od Lidla? Zachęcamy do sprawdzenia gazetki na Ding.pl. Tutaj zobaczycie też, jak wyglądają butelki napojów.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama