Rossmann przedstawił czwartą ambasadorkę inicjatywy Czujesz Klimat?
Natalia Szroeder to kolejna ambasadorka inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna. Wokalistka będzie promować bardziej proekologiczne postawy. Udowodni nam, że nasze codzienne wybory, w tym podczas zakupów, mają ogromny wpływ na środowisko.
Natalia Szroeder to 27-letnia artystka. Wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Posiada jeden z najbardziej intrygujących kobiecych głosów na polskiej scenie muzyki. Debiutowała w programie „Od przedszkola do Opola”. Swój pierwszy solowy album nagrała w wieku 21 lat. Obecnie ma na swoim koncie dwa solowe albumy, a praca nad trzecim już się rozpoczęła. Jej utwory cieszą się milionowymi odsłuchami na platformach streamingowych. Ponadto artystkę śledzi pół miliona fanów w mediach społecznościowych. Teraz stała się ambasadorką inicjatywy Rossmanna.
Czwarta ambasadorka inicjatywy Rossmann
Rosssmann na czwartą ambasadorkę wybrał wokalistkę Natalię Szroeder. Jej zdaniem robienie tego, co naprawdę się kocha, to jest coś, o czym zawsze marzyła. To cel do którego, warto dążyć w życiu. Jak powiedziała artystka: "Czy można pragnąć czegoś więcej?". W wywiadzie udzielonym dla drogerii wokalistka przyznała się, że czasem wyobraża sobie gdzie będzie za 10, 20 lat. Jak będzie wyglądał wtedy świat wokół nas. Czy rzeki będą jeszcze czyste, a miasta będą pełne zielonych drzew? Zdaniem Natalii Szroeder wszystko to zależy od nas. Każda nasza decyzja ma wpływ na świat, w którym żyjemy. Dlatego artystka postanowiła dołączyć do grona ambasadorów inicjatywy Czujesz Klimat?
Pozostali ambasadorzy to: Ofelia Iga Krefft, Marcin Kydryński i Artur Rojek. Razem z Rossmannem będą promować bardziej proekologiczne postawy. Ich celem jest udowodnienie, że nasze nawet najdrobniejsze wybory mają olbrzymi wpływ na środowisko.
Czujesz klimat?
Inicjatywa Czujesz Klimat? Rossmanna zakłada wspieranie idei, że nasze codzienne wybory mogą być bardziej proekologiczne. Firma Rossmann pragnie ułatwić nam takie wybory. Dlatego w swoich drogeriach oznacza produkty. Oznaczone produkty cechują się korzystnym dla środowiska składem, ekologicznym opakowaniem i bardziej zrównoważoną produkcją.
Rossmann wie, że dobry klimat to nie tylko czyste powietrze i środowisko. To także pozytywne emocje i relacje międzyludzkie. Dlatego firma nie tylko zatrudniła artystów muzycznych jako ambasadorów. Rossmann stał się sponsorem wielu wydarzeń, takich jak Opener, OFF Festival, Siesta i Great September.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: