Radzimy sobie. Akcja Antyinflacja i koszyk 25 produktów w cenie poniżej 100 zł!

Znana sieć rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. We wszystkich hiper- i supermarketach sieci rozpoczęła się Akcja Antyinflacja. Program zakłada realizację kilku zobowiązań, które pozwolą klientom oszczędzać pieniądze na każdych zakupach!

Akcja Antyinflacja i koszyk 25 produktów w obniżonej cenie
Carrefour Polska wspiera konsumentów w czasach wysokiej inflacji. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Jak oszczędzać na zakupach? 

Inflacja, która w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów sieć Carrefour Polska podjęła zabiegi, mające za zadanie wsparcie Polaków w walce z trudną sytuacją na rynku. 

Co znajdzie się w koszyku pełnym oszczędności?

W ramach przeprowadzanych działań Carrefour Polska zaoferował swoim klientom Koszyk Pełen Oszczędności. W koszyku znalazło się 25 najczęściej kupowanych produktów marki własnej sieci. Ich łączna wartość nie przekracza 100 zł, dzięki czemu klienci mogą kupić artykuły o wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach.

Ze znanych i często wybieranych produktów są to m.in. mleko, kukurydza konserwowa, tuńczyk w oleju, pomidory krojone czy jajka. Detalista zapowiada, że produkty wyróżnione w koszyku będzie można kupić w niezmienionej cenie do końca stycznia. 

- W Carrefour Polska wspieramy konsumentów, szczególnie teraz w czasach wysokiej inflacji. Dlatego uruchomiliśmy Akcję Antyinflacja, która opiera się na pięciu rodzajach korzyści. Dzięki nim klienci mogą zrobić zakupy bez zbędnych wyrzeczeń, ponieważ  oferujemy szeroki wybór produktów, które wyróżniają się nie tylko przystępnymi cenami, ale również najwyższą jakością - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska. 

Marki Carrefour, które są tańsze nawet o 30 proc.

Jak informuje sieć, Akcja Antyinflacja składa się z kilku filarów, a jednym z nich są produkty marek własnych Carrefour. Detalista oferuje swoje produkty w cenach niższych nawet o 30 proc. w porównaniu do markowych odpowiedników. Polacy coraz mocniej przekonują się do nich, ponieważ przy podobnej jakości co produkty znanych marek, są widocznie tańsze.

Jak zaznacza sieć, są to produkty starannie wyselekcjonowane, o doskonałej relacji jakości do ceny. Należą do nich m.in. artykuły świeże sygnowane marką Jakość z Natury, tradycyjnie produkowane wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour czy codzienne produkty Carrefour Classic. Sieć oferuje łącznie już blisko 4000 produktów marek własnych i stale rozbudowuje swoją ofertę.

Weekendowe zakupy tańsze z aplikacją Mój Carrefour

Kolejnym filarem składającym się na bieżącą akcję sieci jest aplikacja Mój Carrefour. Dzięki korzystaniu z aplikacji konsumenci otrzymują dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły, sięgające niekiedy 50 proc, a w weekend płacą 10 proc. mniej za całe zakupy. 

Co to jest Simpl?

Ułatwiając codzienne zakupy, Carrefour przygotował dla klientów także produkty, które wyróżniają najbardziej korzystne cenowo okazje. Wśród nich znalazło się aż 200 artykułów z linii Simpl, które są najtańsze w swojej kategorii. Oferta ta jest skierowana do osób szukających oszczędności podczas codziennych zakupów.

Wsparcie dla seniorów

Kolejnym działaniem wpisującym się w politykę Carrefour na rzecz ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji jest promocja skierowana do najstarszych klientów.

W każdy wtorek stycznia seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 10 proc. zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie, a maksymalny rabat wynosi 30 zł. Piątym i ostatnim filarem Akcji Antyinflacja są gazetki promocyjne. 

Wszyscy zainteresowani tańszymni zakupami mogą na bieżąco śledzić gazetki promocyjne Carrefour, które są dostępne na naszej stronie ding.pl. W gazetkach Carrefour klienci znajdą Super Oferty, czyli wyjątkowe okazje, w tym obniżki nawet do 50 proc.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama