Piwo Żywiec zakręci krakowiaka!

Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań. Teraz piwa mają być lepiej widoczne na półkach sklepowych. To powrót do najlepszej żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. Jednocześnie w duchu zrównoważonego rozwoju wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie będą dostępne w butelkach zwrotnych!

Żywiec odświeża szatę graficzną swoich piw
Zapowiada się ciekawy rok. Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowała marka dla konsumentów w tym roku. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Krakowska para symbolem wszystkich piw marki Żywiec

Nowe, dynamiczne logo korzysta z historycznych wzorców bogatego dziedzictwa marki. Głównymi elementami, które mają przyciągać uwagę klientów są nowy, czerwony logotyp Żywiec oraz uwspółcześnione tłoczenia na butelkach. Symbolem spajającym  portfolio marki jest ikoniczna krakowska para

Postaci zyskały dynamikę, przywrócono im również tradycyjne atrybuty krakowskiego stroju. Tańcząca para symbolizuje wartości marki Żywiec, takie jak: witalność oraz radość ze wspólnego radowania się życiem - podaje firma.

Nowy, charakterystyczny kształt etykiet nawiązuje do historycznej kompozycji z parą krakowską tańczącą na scenie życia symbolizowanej przez logo Żywca. W założeniu twórców, dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej piwo Żywiec ma zyskać większą wyrazistość i bardziej współczesny charakter.

Duża rodzina piw żywieckich - lepiej widoczna na półkach

Jednolity wzór opakowań piw Żywiec Premium, Żywiec 0,0 proc., Żywiec Jasne Lekkie i Specjalności Żywca tworzy spójną wizualnie żywiecką rodzinę, a zróżnicowanie kolorystyczne butelek i etykiet ułatwia konsumentom odnalezienie ulubionego produktu. Dodatkowo, na sklepowej półce opakowania Żywca „łączą się w pary”, co odzwierciedla żywotność i radość płynącą z tańca - podaje firma. 

Odświeżona szata graficzna Żywca to pierwsza z nadchodzących zmian, jakie przygotowaliśmy dla konsumentów w tym roku. Na rynku tak konkurencyjnym, jak polski, ikoniczna marka, jaką jest Żywiec, potrzebuje unikalnej i spójnej identyfikacji wizualnej oddającej jej charakter, żeby skutecznie odróżnić się od innych marek piwnych – mówi Monika Staszak, senior brand manager.

Nowa tożsamość wizualna i spójna architektura portfolio marki Żywiec zwiększą jej rozpoznawalność i skutecznie ją wyróżnią na sklepowych półkach – dodają Marta Szymkowiak i Krzysztof Szwedowski, dyrektorzy kreatywni Touchideas, agencji odpowiedzialnej za nową identyfikację wizualną Żywca.

Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualną
Marka Żywiec z nową identyfikacją wizualną. Fot. Grupa Żywiec

Będą butelki zwrotne

Zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju, wraz z nową identyfikacją wizualną zadbano o to, aby wszystkie warianty piwa Żywiec Jasne Lekkie były dostępne w butelkach zwrotnych. Na butelkach tych pojawią się także papierowe etykiety zamiast dotychczasowych plastikowych. To pozytywna zmiana, jaką Żywiec dokonuje w kierunku zmniejszenia swojego śladu węglowego. 

Butelka zwrotna to opakowanie, które może krążyć w obiegu nawet 20 razy. Oddając ją w sklepie, dajemy jej kolejne życie, które może trwać ponad 5 lat. Zwracając butelkę konsument ma wpływ na ograniczenie ilości śmieci oraz emisji CO2 do atmosfery – ślad węglowy butelki zwrotnej jest nawet ok. 5 razy mniejszy niż w przypadku butelki bezzwrotnej - wyjaśnia producent.

Co więcej, butelka zwrotna może być ponownie wykorzystana bez żadnego dodatkowego przetworzenia. Wprowadzona zmiana jest elementem przyjętej przez Grupę Żywiec strategii zrównoważonego rozwoju „Warzymy Lepszy Świat”.
 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama