Pepsi w nowych barwach!
Nowa paleta kolorów na etykietach, nowe logo, zmieniony krój czcionki. Odświeżona wersja znaku firmowego Pepsi zostanie zaprezentowana na jesieni, jeszcze w tym roku w Stanach Zjednoczonych. A kiedy w Polsce napijemy się Pepsi z "nowych" butelek lub puszek, dowiesz się z artykułu.
Urodzinowa niespodzianka dla fanów
Okazją do zmian w tzw. identyfikacji wizualnej są 125. urodziny marki Pepsi. Zaplanowany, kolejny po 14 latach rebranding ma zdaniem firmy wyznaczyć "kolejną erę marki z myślą o przyszłości", a jednocześnie powiązać markę z przeszłością.
Najważniejszymi elementami wchodzącymi w skład nowego projektu są m.in.
- zmieniona paleta barw,
- nowa puszka
- nowy logotyp, który zastąpi używany od 2008 r. napis "pepsi" obok czerwono-niebieskiej kuli z białą falą w środku.
Logo z nawiązaniem do dziedzictwa marki
W nowym logo Pepsi, nazwa jest umieszczona wewnątrz znaku. Zmieniony został również krój czcionki. Jaki podaje marka zmiany mają sygnalizować powrót do tożsamości wizualnej znanej z lat 90-tych. Jak przyznał Mauro Porcini, główny projektant PepsiCo, nowa tożsamość marki została zaprojektowana w taki sposób, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem marki "łącząc wyróżniki z naszej historii z elementami współczesnymi, aby zasygnalizować naszą śmiałą wizję tego, co ma nadejść".
Kiedy zobaczymy odmienione Pepsi?
Nowe logo i nowa wizualizacja marki, mają zostać wprowadzone w Stanach Zjednoczonych jeszcze tej jesieni. Poza USA, cały świat ujrzy nową Pepsi dopiero w przyszłym roku.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: