Pepsi i chipsy od robota

Gdy będziesz chciał kupić chipsy lub Pepsi od robota skieruj się do sklepów Carrefoura w Warszawie. Podpowiadamy do których!

Roboty mają zaciekawić konsumentów robiących zakupy.
Roboty mają zaciekawić konsumentów robiących zakupy. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Robot z produktami

W sklepach Carrefour zlokalizowanych w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie działąją roboty. W pilotażowym programie promocyjnym zainteresowanie klientów mają wzbudzić nowoczesne, samojezdne eRoboty „Kerfuś”. Urządzenia z naniesionymi na obudowy znakami marek Pepsi oraz Lay’s zachęcają klientów Carrefour do zakupu wybranych produktów. 

Z założenia twórców kampanii promocyjnej urządzenia nie służą wyłącznie wsparciu sprzedaży, ale mają za zadanie również zaciekawić konsumentów robiących zakupy i zachęcić ich do wejścia z nimi w interakcję. Roboty są w bezpieczne i dzięki specjalnie zaprojektowanym czujnikom automatycznie zatrzymują się, gdy zbliża się człowiek. 

Samojezdny robot sprzeda chipsy i pepsi
Samojezdny robot sprzeda chipsy i pepsi. Fot. Carrefour

Robot ma być widoczny i pomocny

Organizatorem akcji jest Carrefour, wspólnie ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo. Wspólne przedsięwzięcie z udziałem interaktywnych robotów jest krokiem w kierunku wprowadzenia innowacyjnych technologii w sprzedaży. 

- Przez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami, a także realnie wspieramy sprzedaż, bo promowane produkty są na wyciągnięcie ręki - powiedział Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

Jak czytamy w komunikacie, obie firmy, przez nowy projekt chcą promować nowe podejście do konsumenta w procesie sprzedaży. Podczas zakupów klient będzie centralną postacią i dlatego dzięki zastosowaniu nowatorskich urządzeń nie będzie musiał krążyć po sklepie w poszukiwaniu pożądanego produktu – (..) to produkt ma przyjechać do niego, a inteligentne roboty zaproponują mu optymalnie dobrany do jego potrzeb asortyment - twierdzi Carrefour. Roboty są nowym narzędziem, szczególnie przydatnym w promowaniu nowości produktowych.

Roboty samojezdne mogą służyć w przyszłości jako nawigacja po powierzchni sklepowej, przeprowadzać ankiety i badania konsumenckie dotyczące asortymentu sklepu i oferowanych marek produktowych, oraz określać ich dostępność. Zarówno PepsiCo, jak i Carrefour przewidują, że roboty w marketingu i sprzedaży będą wkrótce o wiele bardziej popularne dzięki upowszechnianiu  się nowoczesnych technologii oraz większej dostępności tego typu urządzeń na rynku.

W aktualnych gazetkach promocyjnych sieci Carrefour znajdziesz wiele promocji na towary przemysłowe i artykuły spożywcze. 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama