Paznokcie ważniejsze od żelu antybakteryjnego i papieru toaletowego.

Paznokcie wygrywają z żelami antybakteryjnymi i papierem toaletowym. Jakich kosmetyków dotyczą dyskusje w internecie w czasie pandemii?

Reklama

Najczęściej w internecie dyskutuje się o kosmetykach naturalnych. Bez względu na pandemię, kobiety regularnie poszukują informacji w kwestii stylizacji oraz pielęgnacji paznokci. Dużym zainteresowaniem cieszą się również perfumy. Tak przedstawiają się wyniki analiz, które przeprowadziła firma SentiOne.

W internecie można dokonywać zakupów kosmetyków. Ze względu na ograniczenia w poruszaniu się, rola tego medium rośnie. Z powodu pandemii częściej decydujemy się na zakup kosmetyków online, a jeszcze częściej wyszukujemy opinie na ich temat. Badania firmy SentiOne wskazuje, o jakich kategoria kosmetyków obecnie chętnie dyskutują internauci.

Kosmetyki i perfumy najczęściej kupowane w internecie

Ewa Stachowiak, będąca head of marketing w SentiOne mówi, iż Polacy zdecydowanie najchętniej kupują kosmetyki i perfumy. Znajdują się one na czwartym miejscu wśród najbardziej popularnych. W okolicach Bożego Narodzenia, w internecie trwały najżywsze dyskusje na ich temat. Przez panującą pandemię, zainteresowanie nimi znacząco zmalało. Na czele pojawiły się inne produkty.

Paznokcie istotniejsze niż żele antybakteryjne i papier toaletowy

Od lutego coraz więcej dyskusji dotyczy między innymi mydła, żeli antybakteryjnych czy też papieru toaletowego. Mimo wszystko nie są to jednak najpopularniejsze kategorie produktów wśród osób, które dokonują zakupów online. Epidemia nie sprawiła, by inne kategorie tematyczne zeszły na dalszy plan. Wciąż na przestrzeni ostatniego roku, tematy najczęściej poruszane pozostają bez zmian. 65% dyskusji tyczy się przede wszystkim perfum oraz paznokci. Natomiast produkty niezbędne w czasie pandemii, to jedynie 30% poruszanych tematów.

Nomakeup, produkty z naturalnym składem oraz wsparcie polskich marek

Jednak bez względu na panującą obecnie sytuacje, królują kosmetyki naturalne. Są jednak również i nowe, interesujące wątki dotyczące obecnej sytuacji. Zainteresowanie budzi temat domowego SPA oraz naturalność. Pojawił się trend no-makeup, który nabiera na sile, w zwiazku z pozostawaniem w domu. Internauci zaczeli również wspierać polskie marki, które ucierpiały na skutek pandemii.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama