ODIDO i Twoje ulubione miejsce na kawę i przekąski w strefie bistro!

Z roku na rok, coraz więcej osób lubi sprawić sobie na mieście kilka chwil odpoczynku z gorącym napojem i przekąską. Jeszcze lepiej, gdy ciepłe przekąski oraz kawę można kupić szybko i na wynos - prosto ze sklepu. Formuła kącików gastronomicznych staje się coraz bardziej popularna, o czym przekonuje MAKRO Polska.

Kącik kawowy i strefa bistro w sklepach ODIDO
W kąciku bistro, niemal jak w domu. Kanapki, hot dogi, kawa - nie będziesz głodny. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Nowoczesna strefa bistro w ODIDO

Strefy bistro są obecnie oceniane jako tzw. mała gastronomia z dużym potencjałem rozwojowym, podaje sieć MAKRO Polska. Gotowe produkty, takie jak kanapki, hot dogi czy kawa przyciągają uwagę klientów. W tę konfigurację doskonale wpisuje się projekt tzw. kącika gastronomicznego w sklepach franczyzowych ODIDO - prowadzonych przez MAKRO Polska, które są połączeniem znanego klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami. 

Korzyści z kącika bistro dla klientów i właścicieli 

Dzięki nowej i atrakcyjnej ofercie kącika bistro, placówki ODIDO mają szansę poprawić swoją opłacalność i strukturę marży, co przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów. Sieć dostarcza swoim franczyzobiorcom dedykowane rozwiązania, które są dopasowane do różnych rozmiarów sklepów, uwzględniając jednocześnie ich indywidualne potrzeby sprzedażowe.

Punkt gastronomiczny nie wymaga zatrudniania dodatkowego personelu, a jego powierzchnia jest dopasowana do możliwości lokalowych sklepu. Kolejną zaletą jej posiadania jest fakt, że klienci, którzy wejdą po hot doga bądź kawę, są bardziej skłonni do tego, aby zrobić większe zakupy. Przekonują się o tym właściciele punktów sprzedaży, którzy widzą zmiany po wejściu do sieci ODIDO i wdrożeniu nowej koncepcji sklepu.

Z roku na rok coraz więcej osób decyduje się na spożywanie ciepłych przekąsek oraz kawy na wynos prosto ze sklepu. Podążając za tym trendem, naszym franczyzobiorcom proponujemy skorzystanie z projektu, jakim jest kącik bistro – mówi Robert Dąbek, dyrektor ds. franczyzy w MAKRO Polska. – Został on przygotowany z myślą o lokalizacjach miejskich oraz placówkach położonych przy trasach przejazdowych. Stanowi propozycję dla właścicieli sklepów, którzy chcą rozszerzyć asortyment o hot-dogi oraz kawę. Dostarczamy im całościowe i dostosowane do potrzeb wyposażenie – dodaje Robert Dąbek. 

Kącik kawowy i strefa bistro w sklepach ODIDO
Gotowe produkty, takie jak kanapki, hot dogi czy kawa przyciągają uwagę klientów. Fot. Adobe Stock

Gdzie się sprawdza szybkie bistro?

Jak przekonuje sieć Makro Polska, kącik kawowy sprawdzi się w lokalizacjach, które gwarantują duży przepływ konsumentów. Sieć oferuje swoim franczyzobiorcom ekspres i ergonomiczny regał, pakiet startowy produktów, rabat na artykuły do konceptu i pełne wsparcie marketingowe.

Sieć handlowa podaje, że sklepy w tym formacie stawiają też na szeroką ofertę świeżych i regionalnych produktów. Dostępność dla konsumentów lokalnych artykułów może zdecydowanie wpłynąć na jego wizerunek w oczach klientów, a co za tym idzie – przełożyć się na wyższą sprzedaż.

Inne pomysły dla sklepów ODIDO

Jedną z propozycji skierowanych do właścicieli sklepów pod szyldem ODIDO w koncepcie miejskim jest kącik "Chwytaj w biegu – Food to go". Składają się na niego kanapki, sałatki, zestawy obiadowe, sushi czy świeże soki. Oprócz niezbędnego asortymentu sieć oferuje franczyzobiorcom chłodziarkę do ekspozycji produktów oraz pełne wsparcie marketingowe.

Innym, zaawansowanym, prowadzonym przez sieć projektem jest Winostrefa, na który składa się asortyment i wyposażenie indywidualnie dobrane przez specjalistów. Oferta przygotowana specjalnie na zapotrzebowanie klientów z sektora handlu tradycyjnego jest dostosowana do trendów panujących na rynku alkoholi.

To profesjonalne rozwiązanie do zarządzania kategorią wino wraz z doradztwem certyfikowanego sommeliera, które zwiększa sprzedaż tej kategorii o 40 proc. – przekonuje Krzysztof Zysiak, regionalny specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży Alkoholi w MAKRO Polska. - O sukcesie tego rozwiązania świadczą liczby – blisko 4,3 tys. placówek posiadających Winostrefę, z czego ponad 1,1 tys. to sklepy ODIDO – podsumowuje Krzysztof Zysiak.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama