Nowość w Biedronce. To marka własna BAITZ!

„Żyj po swojemu” to motyw przewodni najnowszej kampanii promocyjnej Biedronki, w której wzięli udział popularni influencerzy. Inicjatywie tej towarzyszył debiut nowej marki Biedronki – BAITZ, skierowanej głównie do młodego pokolenia Z.

Biedronka razem z influencerami wprowadza nową markę własną BAITZ
W asortymencie marki BAITZ znajdą się czekoladowe przekąski w różnych wariantach. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Innowacyjnie i kreatywnie z nową marką BAITZ

Biedronka w nowej kampanii postawiła na osoby znane i cenione wśród osób młodszych, czyli na młodzież i dwudziestolatków. Kierując ofertę do tego segmentu klientów, dla których innowacyjność i kreatywność mają priorytetowe znaczenie, sieć handlowa postanowiła wykorzystać rozmaite treści tworzone przez influencerów.

W najnowszej akcji Biedronki biorą udział znane twarze internetu. Prezentują to, co je pasjonuje, promując jednocześnie nowości marki BAITZ. Ich materiały, w duchu hasła kampanii, ukazują „fragment ich codzienności”, a są pełne energii i barw, podobnie jak produkty marki BAITZ.

Jedenastu influencerów wesprze kamapnię 

Jak podała sieć handlowa, wśród zaproszonych do kampanii jedenastu influencerów znaleźli się m.in. znana tiktokerka kameleMONA, która dzieli się ze obserwatorami pasją do szycia i konstruowania, malarz i fotograf Robert Mainka, iluzjonista Maciej Piskorz znany szerszej jako poka_sztuczke, szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz, artystka ivoadventures czy kucharz i miłośnik kuchennych eksperymentów tworzący na TikToku pod nazwą themararek. Kampania z obecnością influencerów odbywała się głównie na profilach twórców na TikToku. Każdy z nich nawiązywał w swoich materiałach do innych pasji.

- Nowoczesny design nawiązuje do estetyki mediów społecznościowych – odważne kolory, dynamicznie przechodzące w kolejne, rozmazane fotografie nawiązujące do najpopularniejszych, wykorzystywanych filtrów do obróbki zdjęć. Bawimy się też logotypem – na każdym produkcie jest on unikalny i odmienny, tym samym podkreślając swobodę młodych ludzi i świadome łamanie konwencji w celu tworzenia własnego, niepowtarzalnego stylu. Sama nazwa BAITZ to też puszczenie oka do naszych klientów, ponieważ może być ona interpretowana na wiele sposobów - mówi Patryk Hubala, starszy specjalista ds. marki w sieci Biedronka.

Biedronka razem z influencerami wprowadza nową markę własną BAITZ
Nowoczesny design marki BAITZ nawiązuje do estetyki mediów społecznościowych. Fot. Biedronka

Co się kryje pod marką BAITZ?

Jak poinformował dyskonter, w asortymencie marki BAITZ znajdują się czekoladowe przekąski w różnych wariantach, które warto mieć przy sobie, aby zaspokoić niespodziewany głód. Dostępne są czekosandwiche – chrupiące herbatniki przełożone kremowym nadzieniem z mlecznej czekolady, crispy ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych, cocoa rogal – rogalik z nadzieniem kakaowym, wanilia cookiez – delikatne ciastka z kremem waniliowym i w powłoce z mlecznej czekolady. 

Wygodne opakowania, które przyciągają wzrok

Nowa marka własna sieci Biedronka, to również dostosowane do stylu życia młodego pokolenia nowoczesne opakowania produktów, które mają być przede wszystkim wygodne w użyciu. Produkty BAITZ znajdują się m.in. w torebkach typu Open - Close, które pozwalają na wielokrotne korzystanie z przekąsek, bez ryzyka rozsypania się ich w torbie lub są pakowane osobno, umożliwiając zabranie ze sobą tylko kilku sztuk z całej paczki lub podzielenia się nimi z przyjaciółmi. Najnowsza oferta sieci handlowej jest dostępna w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Biedronka w Polsce.


 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama