Nowość! Roślinny burger od marki Nestle do kupienia w sieciach 7th Street oraz Meet & Fit

Na rynku konsumenckim pojawi się wkrótce nowość. Roślinny burger od marki Nestle o nazwie: Sensational Burger marki Garden Gourmetto to idealny przysmak dla każdego kto uwielbia burgery. Produkt dostępny będzie od 28 lipca w sieciach „Meet & Fit – Slow Food” oraz „7th Street – Bar & Grill”.

Reklama

W Polsce i na świecie na przestrzeni lat rośnie coraz większe zainteresowanie zdrowym stylem życia oraz spożywaniem mniejszych ilości żywności przetworzonej. Na półkach sklepowych, czy też w punktach gastronomicznych spotkamy się z większą propozycją produktów wegańskich, czy chociażby wegetariańskich. Jeszcze do nie dawna ten widok niektórych dziwił lub zachwycał. Dzisiaj nie wywołuje już większych emocji, ponieważ stało się to całkiem nowym standardem wprowadzania żywności bez użycia mięsa. Modne stało się także spożywanie żywności pochodzenia roślinnego. Powodów dlaczego tak się dzieje jest kilka: zdrowa dieta konsumentów, wrażliwość na życie i warunki zwierząt zagrodowych, czy ogólna świadomość zmiany stylu bycia wielu osób na bardziej aktywniejsze i zdrowsze.

Nestle w oparciu o potrzeby konsumentów stworzyła nowego burgera, który wyróżnia się składem, konsystencją oraz smakiem. W procesie powstawania wykorzystuje się metodę fermentacji składników roślinnych. To właśnie dzięki temu uzyskuje się niepowtarzalny smak burgera. Sensational powstaje z połączenia naturalnych białek roślinnych: sojowego i pszenicznego. Za barwę natomiast odpowiedzialny jest naturalny ekstrakt roślinny, czy też olej kokosowy

hamburger wegetariański

Nowość od Nestle Garden Gourmet Sensational Burger na początek będzie dostępny w dwóch sieciach restauracji „7th Street – Bar & Grill” oraz „Meet & Fit – Slow Food”. To lokale, które widnieją na mapie Polski w wielu miastach takich jak: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Elbląg, Szczecin czy Żyrardów. Słyną z szerokiej oferty wielu szybkich dań i przekąsek na każdą kieszeń. 

Artur Maciejewski, dyrektor Nestlé Professional podkreśla także istotną kwestię jaką jest ochrona naszej planety. Proces przygotowania nowego burgera zmniejsza o 80 proc. zużycia energii oraz wymaga aż o 75 proc. mniej ziemi uprawnej. Dzięki temu, że jest to produkt roślinny uda się także zmniejszyć o 80 proc. ślad węglowy w porównaniu z mięsnym odpowiednikiem. Dla firmy Nestle ważne jest, aby wychodzić naprzeciw potrzebom swoich klientów oraz przyczyniać się do ekologicznego podejścia każdego dnia. Tak istotne zmiany wpływają na nasze środowisko i zwiększają świadomość społeczeństwa na dbałość o swoje zdrowie.
 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama