Nowe sposoby na sprzedaż słodyczy
Sprzedaż słodyczy luzem to koncept który miał przyczynić się do atrakcyjniejszego wyglądu sklepu. Fazy testowe już się zakończyły.
Faza testowa "Złap słodki luz"
W wielu sklepach mamy możliwość kupienia słodyczy na wagę. Są one umieszczane w specjalnych pojemnikach, a konsumenci mogą samodzielnie pakować i mieszać wybrane produkty. Dla wielu z nas jest to wygodne, ponieważ nie zmusza do kupienia całych opakowań jednego rodzaju słodyczy, a pozwala degustować różne smakołyki jednocześnie. Sieć sklepów Lidl Polska postanowiła sprawdzić ten udoskonalony, bardziej przyjazny dla klienta koncept sprzedaży cukierków na wagę. Projekt nazwano "Złap słodki luz" i testowano go w w kilku w pojedynczych sklepach w Polsce.
Co z konceptem?
Głównym celem wprowadzenia konceptu w życie miało być polepszenie wizualnej fasady sklepu. Lidl Polska chce aby nowe sposoby na sprzedaż, przyczyniły się do wygody konsumentów ale również pracowników sklepu. Ostatecznie koncept nie zostanie wprowadzony w życie, a sklep pozostanie przy dotychczasowej metodzie sprzedaży słodyczy na wagę - bezpośrednio z kartonów. Sieć sklepów wybrała to co najbardziej usprawnia pracę w sklepie. To że koncept "Złap słodki luz" nie przyjął się, nie oznacza, że sklep nie będzie testował innych nowych rozwiązań. Na ten moment nie wiadomo jakie zmiany przed nami, niezależnie od tego możemy być pewni, że nieustannie trwają pracę nad udoskonalaniem jakości sprzedaży i naszego komfortu.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: