Nowa kawa, niezwykłe inicjały
Na rynku pojawiła się nowa kawa. Jedna z niewątpliwych ikon piłki nożnej Robert Lewandowski promuję ją swoimi inicjałami
Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji usłyszeć, mowa o kawie RL9, która aktualnie dostępna jest w sieciach sklepów Kaufland. Zanim kawa zaczęła pojawiać się w Polsce trafiła na niemiecki rynek spożywczy. Jako, że jest to nowy produkt w najbliższym czasie dostępna będzie ona w cenie promocyjnej. Co ważne dostępne są trzy rodzaje RL9, takie jak crème, espresso i gold. Dostępna jest kawa zarówno ziarnista jak i rozpuszczalna.
Będziecie chcieli spróbować?
Twarz kampanii reklamowej – Robert Lewandowski jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci na obecnym rynku marketingowym. Współpracuje on z wieloma dużymi markami, które mogą pochwalić się produktami kojarzonymi z aktywnością fizyczną np. napoje izotoniczne czy woda. Do tego dochodzą również kampanie wizerunkowe mające na celu prezentowanie go jako człowieka z uniwersalnymi wartościami.
To że kawa Lewandowskiego wzbudzi duże zainteresowanie wśród konsumentów jest raczej do przewidzenia, można nawet podejrzewać, że na tym produkcie się nie skończy. Sponsorowanie produktów własnym nazwiskiem przez największe gwiazdy w kraju nie jest dziś nowością, a wręcz opłacalną i często stosowaną taktyką. Jaki będzie kolejny produkt i czy obecny nas zaskoczy czymś wyjątkowym?
Aby się przekonać należy sprawdzić, z pewnością jest to interesujące.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: